Weet iemand of hier uberhaupt nog een ghostbusters demo komt? Aangezien ie in de US al wel is verschenen..
Waarschijnlijk wel maar dan wel pas als het spel in Europa word gereleased en dat gebeurt op 30 Oktober.
Darkest of Days Demo Bestandsgrootte: 429 MB Jammer genoeg is hij alleen te downloaden voor gold members in Amerika. Maar volgende week is hij ook voor silver members te downloaden en kan je gewoon een Amerikaanse account gebruiken. Of je kan hem online zoeken en op CD branden.
Ik heb hem dus nog niet kunnen testen maar dat zou ik wel erg graag willen doen want de beelden zagen er best leuk uit. Het zal waarschijnlijk niet veel soeps zijn maar dat wil ik liever zelf oordelen. Zelf lees ik nauwelijks nog (p)reviews want over het algemeen kan ik zelf wel goed inschatten hoe goed een game is. En als ik twijfel koop ik gewoon het spel of speel de demo om een echte conclusie te trekken. Reviews zijn de laatste tijd sowieso erg negatief over slechtere games. Dit zal waarschijnlijk komen omdat de kwaliteit van de gemiddelde game erg omhoog is gegaan de laatste tijd. Dit lijkt me gewoon een leuk spel voor een budgetprijsje. *)
NFS demo staat er ook op (sinds (eer)gister ofzo, of misschien al langer, iemand die al geprobeerd? Ghostbusters demo ga ik vanmiddag denk ook wel even proberen.
Vind die NFS shift demo wel aardig, als je aan het racen bent kan je zeg maar zo je beeld veranderen en dan lijkt het net of je echt in de auto zit. Geweldig als je een stuur hebt!