Ik vraag me toch echt af wanneer The Force Unleashed 2 demo nou eens op XBOX Live komt ... dat zou toch ook een dezer dagen zijn?
Gestoord slecht inderdaad die demo. Niet vaak smijt ik een demo er af na 10 seconden spelen ongeveer maar bij deze wel. Inderdaad, die zou in september komen. Maar dat kan nog . Als het goed is komt vrijdag de Arcania: Gothic IV demo.
Wat en tijdverspillende zooi, ufc 2010 is naar mijn mening een stuk leuker. Dit is echt te arcade geworden
Vind ik ook. Zette hem na 30 seconden af... Gothic 4 demo vond ik wel leuk, wel een beetje jammer dat toen ik dood ging, (waterval ) ik overnieuw moest beginnen, toen ook maar uitgezet. Enslaved vond ik ook erg saai, en hetzelfde geldt voor die Rally demo.
Komt er trouwens een fable 3 demo uit xD? Ik vond de cutscene's van enslaved wel heel erg mooi, en kwa gameplay ook wel een beetje! En WRC Rally is totaal niks voor mij EN iDD Quantum van nog iets vond ik ECHT SLECHT LOL!
dat dacht ik ook. Totdat ik het spel wat vaker ging spelen. Zit toch wel erg goed in elkaar. ik vond het in het begin ook helemaal niks......