Ik heb weer een demo playthrough opgenomen voor de mensen die geen zin hebben om 2GB te downloaden. Had slechter verwacht...
Zo. Weet je wat me begint op te vallen? Mijn skills vallen vies tegen als ik ze later terug kijk. (niet dat ik ooit gedacht echt skills te hebben, don't get me wrong...) Denk je 'dat ging niet slecht'. Kijk je het terug: Fuuuuu!
Game is absoluut mooi, maar zodra je dichtbij de muren komt zie je gigantisch lelijke muren, de textures zien er dan echt vreselijk uit. Maaaaaar hij speelt heel fijn, lekker soepeltjes en cool sfeertje.
Maar dan zonder RPG elementen, mooier ontworpen levels en lekkerder aanvoelende wapens. Maar als je in de open stukken van het spel bezig bent lijkt het idd wel erg op elkaar
Oh ja, het filmpje. (of je moet Rage bedoelen, maar ja. Van deze uiteraard ook weer een filmpje gemaakt) Zo stealthy mogelijk gespeeld.
Wat een kut spel is die Goldeneye Reloaded zeg. Maar kan aan mijn haat tegen FPS liggen. Bloodstone was veel toffer.
THE KING OF FIGHTERS XIII Bestandsgrootte: 332 MB Een Fighting game? Ok, deze keer dus geen filmpje.
Bedankt voor het filmpje! Ik ben het type gamer wat dan de hele game heeft maar toch de neiging heeft om een demo te downloaden die achteraf is uitgegeven om te kijken wel deel ze er in hebben gestopt. Dat is was door jou fimpje niet nodig
Heb de demo kort geprobeerd. Had geen flauw idee waar ik naar toe moest en kon geen map oid vinden, dus als snel er weer afgegooid. Zag er verder wel vet uit. Wellicht dat ik de playthrough filmpjes eens ga kijken en de demo een 2de kans geef.