Ga je hier ook een filmpje van doen? Ben wel benieuwd wat een full-body superhero fighting game is Darkness II demo vond ik btw echt heel vet. De nieuwe stijl past perfect , net zo gory en kleurrijk als de comics
Ho, ik heb anders wel Kinect Sports op 100%. Dat krijg je niet zonder een beetje conditie. UFC Undisputed 3 Demo Bestandsgrootte: 1.63 GB Ik was vreselijk slecht in de vorige UFC games/demo's dus dat wordt een leuk filmpje edit: Kutgame. Snap er geen hol van, Ik zit hem op zijn gezicht te timmeren en hij gaat maar niet down. Ik lig binnen no-time op de grond. edit2: Fuck this shit. Geen filmpje dan.
- Had het wel leuk gevonden, om te zien hoe je neer gaat op de grond. - Ook straks maar eens proberen.
Ik vind het niet erg om crappy gameplay op YT te zetten. Doe ik constant. Maar hier ging ik in een kwartier 4 of 5 keer KO. Er is een grens.
Nice, de eerste UFC game heb ik gespeeld en die vond ik wel tof. Moeilijke game, dat wel. Deel 3 schijnt wat makkelijker te zijn.
http://twitter.com/#!/Syndicate/status/164178786512936960 Demo van Syndicate zou rond 10.00 uur online moeten staan
We zullen zien, maar ik vraag me af waarom ze voor Syndicate na al die jaren opeens een uitzondering zouden maken. Ik verwacht dat die Twitter meneer uit zijn nek zit te lullen en het gewoon rond de normale tijd online komt. (komt het toch eerder, dan is dat natuurlijk mooi!)
Alleen jammer dat het een online Co-op demo is en hij de servers niet kan vinden. Dus kan het nog niet spelen..
Die templar game is idd niet te verteren. Heb et geprobeerd maar kreeg er pijn in me buik van. Zo slecht
Ik heb Syndicate en First Templar opgenomen. Ik denk dat het alleen nodig zal zijn om Syndicate te uploaden? Kan me niet voorstellen dat iemand interesse heeft in die troep wat The First Tempar is.