Ik upload iig eerst Syndicate (awesome demo trouwens). Dan The First Templar maar. (awesome lip syncing trouwens) edit: Ik moet wel zeggen dat ik bij Syndicate niet alle opties heb zitten exploren; vind ik altijd vervelend om te doen als ik online ben en anderen me op mijn vingers kijken. Geen shotty opgepikt en geen upgrades uitgevoerd (viel me achteraf pas in dat je dat kon doen. Geen idee hoe, maar het kan.)
Leuk dat je die filmpjes zo upload! Hoef ik de games die me niet heel bijzonder lijken niet te spelen, gewoon jouw filmpjes kijken! Handuuug.
Ok, Syndicate; Die disclaimer dat je bij mij geen skills hoeft te verwachten zal niet meer nodig zijn denk ik.
Inderdaad, wtf. Filmpje kan me in ieder geval niet boeien, straks zelf eens proberen. Starbreeze vind ik een geweldige ontwikkelaar met The Darkness en de Riddick games, maar dit ziet er vooralsnog niet speciaal uit.
Ik vond de HUD gewoon fijn, ziet er slechter en drukker uit dan het uiteindelijk blijkt te zijn. Vond het ook leuk om te spelen, leuker dan ik verwachtte.
Ik vind het er maar uit zien als een reguliere shooter. Alles wat de eerste trailer speciaal maakte zit hier niet in (tenminste niet in jouw gameplay). Dat is toch een gemiste kans om de titel te showcasen.
Ja, ik weet niet of ik dingen heb gemist, maar bv dat hacken van mensen zag ik geen mogelijkheid toe. 1 keer kon ik een chip uit iemand zijn harses halen, maar was een teammate me voor. Verder wel dingetjes als de armor van een (mini) boss ongedaan make, grenaten defusen, healen etc. edit: Er is dus ook een upgrade systeem, misschien dat je later die dingen kunt als je wat zooi unlocked? Hoe dan ook, hoe standaard het er uit ziet, ik vond het fun. Wapens voelen lekker aan, die kleine dingetjes die wel kunt doen waren wel geinig. Al maakt co-op alles beter.
Nee, deze speelt gelukkig wel lekker. waar teh fuck is mijn eerste filmpje naartoe? Youtube zit een beetje mijn filmpjes te verwijderen. brb, opnieuw uploaden.
Dat dit geen GOTY heeft gewonnen. Hopelijk blijft YT nu van mijn filmpjes af. Syndicate is weer aan het verwerken. Post wel als het klaar is.
Geniaal. Vechten is nog wel redelijk. En ik haat Templars. Zal wel door een andere game komen denk ik..
Nu wel. Was nog niet klaar met verwerken. Ok, 2e poging met Syndicate. 2e filmpje post ik ook maar weer aangezien we toch op een nieuwe pagina zitten. Als ie nu weer verwijderd wordt ga ik iemand bij Google/YT wurgen.
Dat je die First Templar demo nog zelfs 20 minuten gaat spelen, damn wat een horror. Net even snel die Syndicate demo geprobeerd. Precies juist niet de indruk dat ik wil, geeft me een normale shooter gevoel รก la Killzone. Toen de game was aangekondigd dat ik dat het een RPG/FPS werd zoals Deus Ex. Is het ook vast wel maar skip hem zeker, saaiheid overheerst.