Besloten multiplayer-bèta Crysis 2 Bestandsgrootte: 1,8 GB Demo Bulletstorm™ Bestandsgrootte: 1,08 GB
Speelt lekker, ziet er zwaar goed uit en nice dat je weer de mogelijkheid hebt om gewoon met de buttons te vechten inplaats van alleen met stick.
Meh, boksen. En daar staan ze nu nog steeds Maar om nou 'n kabel door m'n hele woonkamer te leggen...
Vond de demo voor Fight Night niet echt bijzonder. Misschien ook omdat ik 3x verloor. Ik weet niet. Was een groot fan van deel 2 op de Xbox, maar ik heb nu het gevoel dat ik de klappen niet echt 'voel', en ook vond ik de controls toen gewoon wat beter. Nu is mijn vechter al redelijk snel erg moe, en qua slaan doet ie te vaak iets wat ik niet wil...
Ja je verliest gewoon altijd. Je vechter blijft ook maar slaan als je stopt met slaan :/ Ook in demo geen schade aan de vechters. Het ziet er wel mooi uit en het gaat sneller alllemaal.
Ik heb ook het gevoel dat ik weinig schade aan de tegenstander doe, zelfs als ik die Powerpunch gebruik en hem goed raak. Tot nu toe heb ik de tegenstander maar 1x tegen de vlakte geslagen waarna hij weer opstond. En ik ben toch zeker al 3x in 1 klap KO geslagen, dus dat het gewoon direct afgelopen was.
Ik dacht: Eindelijk nieuwe games! Maar nee, weer 3 standaard FPS en een sport spel. Serieus er komt echt niks nieuws meer uit tegenwoordig. Ik heb langzaam er hand wel gezien met al die games :{
Is verdorie altijd zo. Komt er eens een wat uniekere, frisse game uit, koopt niemand het. maar daarna wel klagen dat er te veel generieke games zijn. Goh, waarom zou dat toch zijn?