En dat wordt tegenwoordig niet meer gevraagd, maar zomaar geëist? Zal de demo eens downloaden en kijken of ik dat vliegtuig uberhaupt in de lucht kan houden.
Wat ik toch allemaal niet voor jullie doe. 2 dingen om op te letten: 1. Dit was mijn 2e run. Bij de eerste ging ik over de grens van 15 minuten, dus hier wat meer gerushed. Wat in nog meer gemiste schoten en minder awesome kill cams resulteerde. (er zaten echt een paar mooie tussen bij de eerste. En ook headshots terwijl ze wegrenden. Waarom is het altijd zo dat de eerste keer het beste is? Zodra ik probeer goed te spelen mislukt het juist) 2. Ik kies nooit voor de sniper in games. Zoals jullie zien is dat met een reden.
Ze hebben wel veel gejat van andere series. Zie wat COD, Splinter Cell, GOW. Ziet er wel grappig uit. Maar meer ook niet.
^Ziet er wel grappig uit, lange tijd alweer geen WO2 shooter gezien, dus is weer es wat anders na zoveel modern warfare achtige games.
Toen ik de titel zag dacht ik..oh neeeeee he, maar na het uitspelen van die demo moet ik zeghen dat ie best tof is. Vooral wanneer je iemand raakt, das echt cool. Verder doey het me ooj een beetje aan conflict desert storm/vietnam denken. Het sniperen zelf geeft iig een gowd gevoel, beter dan in menig andere game.
MUD - FIM Motocross World Championship - DEMO Bestandsgrootte: 526 MB Motocross? Sinds deze niet meer gespeeld: Eens checken of het wat is. edit: Helaas. Kutgame.
Sniper is best grappig, maar enorm lomp zeg geen melee, rennen als een debiel en vage AI. Opzich zijn die killcams tof maar de rest is vrij matig.
Eens. AI is echt te kut voor woorden, geen stealth, graphics en geluid erg matig. Veels te lineair. Ik vind de demo leuk om te spelen maar dat komt puur en alleen omdat het snipen leuk is uitgewerkt, maar echt geen full-price purchase waard.