Ik moest ook even wennen aan het drift systeem, de eerste keer gleed ik zo een zijstraat in toen ik wilde driften. Maar na nog een paar mislukte drift pogingen krijg je het toch wel onder de knie. Wat me wel verbaasde was de editor modus, wanneer je de game afsluit krijg je een filmpje te zien waar ze hier een preview van geven. Dit kàn een hele goede toevoeging van de game zijn, zeker wanneer je de banen online zou kunnen delen. Geen instant buy voor mij, maar misschien als hij DoW is dat ik hem toch binnen haal.
LEGO® Batman™ 2: DC Super Heroes - Demo Bestandsgrootte: 1.03 GB Deze is al een paar dagen oud, maar goed. Als ik hier toch ben post ik het ook even: Summer Stars 2012 Demo Bestandsgrootte: 1.32 GB
Ben ik ook wel benieuwd naar, jammer dat ze nog geen Marvel hebben gemaakt. DC vind ik toch de mindere helden/baddies hebben.
Waarom zijn die demo's zo lastig te vinden altijd Kan RE6 niet vinden via xbox 360 of op de xbox site...wtf.
Als het goed is heeft Dulle een filmpje vn onze co-op sessies. Tenminste, behalve van de laatste, want die bossfight was crap.
Ik vind het gewoon crap als bij een boss fight ook nog allemaal andere random enemies verschijnen. Welke lul heeft die regel ooit bedacht?
Leon gameplay is wel tof, lekker sfeervol. Chris gameplay veel meer actie en chaos, maar imo niet geweldig. Je zit vaak zonder ammo voor je goede gun, wat in actielevels toch echt niet zou mogen. Daarnaast was het best chaotisch, waardoor ik vaak niet wist waarvandaan ik beschoten werd. Die laatste demo was wel tof toen ik hem eindelijk door had.