1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 23 nov 2010.

1. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb de Sleeping Dogs in de download rij gezet, als ik thuis ben even de Xdoos aanzetten. Ik ben er wel benieuwt naar, ik lees veel goede dingen over de game.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Demo uiteraard weer opgenomen. :+

Helaas. Nu wil ik de game ook. Stomme demo. Ik kwam expres niet meer in het Sleeping Dogs topic zodat ik niet te veel zin zou krijgen in de game. :mad:

3. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Is het al mogelijk om bij Madden te praten via Kinect in de demo?
    Lijkt mij wel leuk om dat eens uit te testen dan.

4. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ik had die Madden demo gedownload, maar ik snap er werkelijk geen drol van xD Al die dingen als je een spel begint, weet ik het wat het allemaal is xD! Een stuk moeilijker als Fifa in iedergeval lol.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Kut dat die NHL demo zo groot is. Zo veel ruimte kunnen een paar teams en een icerink toch niet innemen!? 1,3 GB...

Ik heb geen HDD ruimte meer over op mijn 120GB HDD.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan maak je toch ruimte?

7. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Demo van SD is 1,9 gig, dan valt 1,3 toch wel mee?

8. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Precies hetzelfde had ik, maar toch wist ik vier touchdowns te maken en met 35-10 te winnen :9.

even getest en het Kinect doet het al in de demo, vind ik wel mooi om te zien.
    Werkt erg goed.
    Ook het Share with Twitter en Facebook werkt!

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    SD is een gedeelte van een stad volgens mij, met veel mensen die erin lopen en whatever, en veel verschillende textures en geluiden etc etc.

NHL is 5 tegen 5 in een ijsrink. Zal vast wel een iets uitgebreidere demo zijn met wat meer teams en misschien nog een extra modus of whatever, maar toch vind ik 1,3GB best veel voor zoiets.

En ja, ik kan wel ruimte maken, maar dan moet ik volgende keer weer een game opnieuw installeren of downloaden. Ook zo irritant.

Ik hoop dat next gen gewoon HDD's van minstens een TB heeft.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb hier 320gb en gebruik maar 100gb, spellen die ik verkoop haal ik van de HDD af en demo's die ik niet meer speel ook...

Of bewaar jij alles?

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wow Sleeping Dogs is echt wel een tof spel, jammer dat je niet wat vrijer mag lopen en in een auto mag rijden in de demo, ben wel benieuwd hoe auto's zich gedragen namelijk.

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Nee, maar ik speel wel meerdere games, dus die staan geinstalleerd (Forza 3 en GTA nemen sowieso al flink wat ruimte in, en daarnaast een stuk of 25 Arcadegames enzo...)

Daarnaast nog wat andere games die ik regelmatig speel, en dan schiet het al snel op.

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Arcade games die je niet meer speelt kan je toch verwijderen? Die kan je later (gratis) opnieuw downloaden mocht je ze weer willen spelen.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht het wel ja.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben totaal niet bekend met Counter Strike, maar kun je helemaal niet door je sights richten? Zo te zien niet he?

16. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat kan niet.
    Hip-fire only.
    Met LT kan je enigzins wat inzoomen en beter richten, maar valt nog best mee.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Juist dat vond ik er in de video's maar matig uit zien. Shady... :+

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja extreem arcade achtig en eigenlijk bijna 'cheap' naar mijn mening. Maar misschien went dat heel gauw. Jammer dat we het niet kunnen testen idd.

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    rijden vind ik gewoon slecht werken. Te arcade. GTA IV besturing zou perfect werken.

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    NFL zal ondertussen denk wel binnen zijn, al werd die steeds onderbroken. NHL ook maar even toegevoegd. Wellicht dat ze me boeien, wellicht bak ik er geen reet van en vind ik het niets. Oude NHL game wel eens gespeeld en was wel vermakelijk zo nu en dan, maar speel te weinig sport games en ben er niet zo goed in om regelmatig de nieuwste versie te kopen en de tijd ervoor te nemen (zo ook met Fifa).
    Sleeping Dogs ben ik wel benieuwd naar. Ben niet zo een fan van de free roaming games, maar wellicht dat deze daar wat verandering in kan brengen. Moet ook nog steeds eens verder met GTA 4. :p

Deel Deze Pagina