Ik vond het vechten in SD wel tof en die achtervolging was ook tof. Spoiler Ook vond ik de wending in de demo dat die kerel die je speelt in eens bij de politie hoort erg gaaf! Dat had ik niet verwacht omdat je in zulke game 99 van de 100x de badguy speelt. Al moet ik er wel nog even goed over na denken, de demo heeft me deels enthousiast gemaakt maar het was niet zo dat ik nu de game direct wil aanschaffen.
. Ik bedoel meer sarcastisch van iedereen heeft Call Of Duty toch al? Je wordt er mee dood gegooit op de 360, vandaar.
Ik vond de Sleeping Dogs demo saai. Ik had gehoopt een stukje te mogen proeven van de open world sfeer. Ik merkte dat er veel hand to hand combat is. Dat lijkt me wel erg leuk in vergelijking met Saints Row of GTA.... - Demo van MW3 ? Cool ga ik proberen. Ik heb hem namelijk nog niet en nooit gespeeld .
ik iig niet, echt helemaal klaar met de serie na het verder wel goede mw1. Keer op keer hetzelfde in mijn ogen
Yeah . Zo lang op deze demo moeten wachten . Maar even serieus, het is toch veel aantrekkelijker voor mensen die het spel 'misschien' wilden kopen bij de release een demo uit te geven. Ik zou nu niet meer een Call of Duty-game nog zo laat kopen.
Waarom niet? Iedere CoD blijft online behoorlijk actief, dus geen reden om het gelijk op de release te kopen.
Klopt inderdaad wel. Weet niet waarom, maar dit spel geeft mij alleen interesse bij de release. Was er na twee maanden ook al op uitgekeken.
F1 2012 Demo Bestandsgrootte: 1.49 GB Harry Potter™ voor Kinect™ - Demo Bestandsgrootte: 800 MB \o/
Iemand geïnteresseerd in een filmpje waar ik anderhalve minuut achterlig op de voorlaatste? Nee? Nog maar een poging wagen dan om het te verbeteren. Ik heb iets te veel Blur gespeeld. edit: Yay, 18e! Wacht... Door Time Penalties alsnog laatste. Awesome. Ik zuig.