Zie hier mijn mad skillzzz Ik ben niet geschikt voor dit soort games. (vanaf 9:57 begint de replay, vandaar dat het zó lang is)
Man man man, nog voordat je gestart ben word ik er al droevig van. Op 0:52 staat het stuur nog flink om terwijl hij de banden alweer recht uit staan....
Jezus Dulle, nog nooit geraced ofzo? Maar wel jammer dat ze niets veranderd hebben aan het begin, dat je de garage uitrijdt.. komt een beetje over als een quick cash gevalletje.
F1 is jaaaaaren geleden. Ik ben 100% van de arcade racers. (mensen geven me thumbs down op YT Ik zeg toch duidelijk in de titel wat verwacht kan worden? )
muh.. Demo is niet representatief voor het spel, maar het lijkt erop dat straffen uitdelen en AI weer prut is. Ik speel op hard, misschien dat het daar iets mee te maken had (kan het mij niet voorstellen) maar goed. Ik zit in ronde 4, ik op 6 massa op 7. Ik rem voor de eerste bocht op het normale rempunt voor de afstelling van mijn auto. Massa ploegt recht in mijn achterkant. Ik mis de bocht daardoor en ik krijg een straf voor het afsnijden van de bocht. Dat soort rare dingen kwam ik ook al tegen vorig jaar. ...
Maar goed. F1, dat is allemaal wel leuk en aardig, maar jullie zaten natuurlijk te wachten op Harry Potter Kinect? Even op een hele lelijke manier dat filmpje wat Kinect van je maakt geblokkeerd met een gifje.
Jammer van de F1 demo, als zaken als spiegels en dergelijke niet eens werken dan houd het al snel op. Bij zo'n game draait het om simulatie, niet om arcade. Ik vond het erg magertjes iig.
Deze 2 zijn nog van vorige week: EA Sports ™ FIFA 13 Demo Bestandsgrootte: 1.42 GB WRC 3 FIA World Rally Championship Bestandsgrootte: 955 MB En deze is van vandaag: Fable The Journey Demo Bestandsgrootte: 1.22 G MB