1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 23 nov 2010.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij wordt/is dit echt een flop? :+ @ Dulle video Thanks! :)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ook al heb ik een heel vaag vermoeden dat dit meer om leedvermaak dan gameplay gaat ben ik er wel mee bezig. :+
    Ik denk dat mijn F1 filmpje tegenover deze er uiteindelijk vrij pro uit gaat zien. :cool:

Ik maak wel een nieuwe post als het filmpje er is.

@Leis: Filmpje van Marvel? Kinect doe ik eigenlijk niet. Harry Potter was bij grote uitzondering. Simpelweg omdat mijn Capture Card niet aangesloten is in de dezelfde ruimte waar Kinect is aangesloten. Fable zou ik denk ik nog kunnen doen omdat die als het goed is zittend kan, maar voor Marvel moet ik dus eerst eens kijken wat voor game het is.
    En of ik zelf in beeld kom. :p We'll see. Eerst NBA.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

:+

Hoe werkt defense nou? Steal werkt bijna nooit. Is het gewoon dicht bij de tegenstander in de buurt blijven en ze een beetje blokkeren zonder ze al te hard aan te kijken? (anders is het een foul :p)

Ben nu ook gelijk online bezig.
    Was een slecht idee. Die mensen weten wat ze doen.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Holy shit hoe realistisch ziet dat eruit zeg?!

Nu snap ik waarom je altijd zo lyrisch bent over 2k12 Tyrant, als de huidige footies 75% van de graphics hadden van dit spel was het al een bizarre verbetering.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Steal moet je ook niet veel gebruiken, NBA 2K-games. _O_

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar hoe krijg ik dan de bal? :+

In dat filmpje is mijn eerste match, maar op een gegeven moment begon ik me wat te irriteren aan de traagheid van alles. Voelt allemaal wat lomp aan. Alsof het persé animaties wilt afmaken terwijl ik inmiddels alweer wat anders wil. Het punt van de stick een richting indrukken en de daadwerkelijk actie zit te veel tijd tussen etc etc.
    Al moet ik wel zeggen dat ik na het opnemen van dat filmpje alleen nog maar online heb gespeeld. Dus geen idee of (een deel van) mijn klachten nu aan slechte netcode/lag liggen of dat het toch echt de game zelf is. Vreemd genoeg leek ik meer last van dat soort vertragingen te hebben als ik als die in het blauwe shirtje speelde. :p Dat zal wel stom toeval zijn, maar de game voelde dus niet echt lekker aan. Te 'zwaar'.

Maar deze game geeft iig weer aan waarom ik geen basketbal games (meer) speel. Het aanvallen is wel leuk en aardig, maar ik voel me te machteloos bij het verdedigen.

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Om de bal te krijgen kan je een paar dingen doen:

- Een steal maken, dit moet je echt niet doen wanneer de tegenstander goede handeling heeft zoals Durant, Westbroek, Harden (die in het blauwe shirt :p) of Wade, James en Chalmers. Steals zijn echter zeer moeilijk om te doen en resulteren vaak in een reach-in foul. Je kan het beste een steal proberen te maken wanneer er een grote speler aan het dribbelen is.
    - Een schot blokken en vervolgens de rebound pakken
    - Een schot zodanig verdedigen dat je hem geen ruimte geeft om te schieten.

Je bent voornamelijk bezig bij het verdedigen met de derde optie. Bij basketball moet je gewoon accepteren dat je tegenstander scoort. Wat in jouw macht ligt is het de tegenstander zo moeilijk mogelijk maken. Lock de verdediger met LT en probeer voor hem te blijven. Zodra je denkt dat hij schiet, spring je door middel van Y. Je moet echter wel opletten dat je niet springt voor een pump fake (nep schot) zodat hij vrij kan schieten of langs je kan dribbelen.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Dance Central™ 3 Demo
    Bestandsgrootte: 1.60 GB

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Steal is ook meer bedoelt om te onderscheppen dan daadwerkelijk een bal afpakken: dat gebeurt niet zoveel in basketbal.

10. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een speler die echt goed is in 'stealen' inderdaad 2 a 3 keer gemiddeld per wedstrijd

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Crash Time 5 - Undercover
    Bestandsgrootte: 268 MB

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dus ze willen zeggen dat dit deel 5 is van deze fantastische onbekende serie :+

Althans voor mij 8)

13. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Waar heb je het over! Deel 1 t/m 4 was legendarisch! :+

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Snap echt niet waar ze elke keer weer het geld vandaan halen om van die rommel uit te brengen, Crash Time was niet alleen slecht maar het is nog steeds slecht net als A2 racer van vroeger.

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    268MB? Ben net gewend dat alle demo's 2GB zijn :+

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat is meteen ook het enige voordeel aan deze demo. Wat een troep zeg. Ik ga niet eens de moeite nemen om er een filmpje van te maken............=(

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    HEY! Dat is mijn tekst. :+

Ik was wel begonnen aan een filmpje. Maar nadat het me te lang duurde voordat ik de demo had uitgespeeld ben ik van ellende gestopt. Demo verwijderd. Filmpje verwijderd. Game uit geheugen proberen te wissen.

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    You snooze, you lose :cool:

Het is inderdaad een ramp. Ik heb nu al medelijden met de mensen die dit spel moeten reviewen. Hoewel het wel weer een mooie reden is om een spel totaal af te branden. Misschien dat XBW een nieuwe waardering ervan kan maken. Voor als 'Pure Troep' nog steeds de lading niet helemaal dekt :+

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hahah 'crash time' als review beoordeling. Spel komt ook elke ker uit het niets, als of ze echt bang zijn om het in een trailer te laten zien ofzo.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Aangezien ie ook op de 360 en @ Xbox.com bij de demo's staat:

Open bèta Medal of Honor™ Warfighter
    Bestandsgrootte: 1.61 GB

Deel Deze Pagina