1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 23 nov 2010.

1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Komt Mgs rising vandaag op xbl of niet?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Morgen.

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 stages? dan is het een andere demo dan bij Zone of the Enders HD zat.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, kijk eens aan:

METAL GEAR RISING: REVENGEANCE
    Bestandsgrootte: 1.84 GB

5. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Nu aan het binnenhalen ben benieuwd :)

6. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.027
    Ik wil zomaar even Dank U zeggen.
    Door al jouw filmpjes hoef ik nooit al die demo's te downloaden en te spelen, krijg er zo al een goed beeld bij :thumbs:

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Metal Gear Rising video, Dulle! Ik wil zien hoe vaak je dood gaat. :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben aan het proberen hoor, maar ik ben al 300000 keer afgegaan. Ben me dood aan het irriteren op het gebrek aan een fatsoenlijke dodge en block. Ik krijg dit maar niet onder de knie.

Ik hoopte op een Bayonetta achtige game, maar dit is alles behalve dat.

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Druk naar de richting van je tegenstander en X als hij je aanvalt voor een parry, timing!

Zodra je dit onder de knie hebt moet het een stuk makkelijker zijn.

Laatst bewerkt: 22 jan 2013
  10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik ben hem nu aan het downloaden, ben benieuwd! :)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het, maar ik krijg die timing maar niet goed. :'-( Ik probeer nog wel even door, maar dat wordt een verdomd lang filmpje dan. Ik zit al op 3 kwartier 8)

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt zien aan die geel/gouden indicator die je ziet of je de aanval kunt parryen.
    Het is aan het begin beetje lastig maar je krijgt het vast wel onder de knie :b:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, ik heb het gehaald. Vraag niet hoe. Ben aan het uploaden, maar het bestand is zo groot dat ik betwijfel of ik het vandaag nog wel geupload krijg. Dan moeten jullie maar tot morgen wachten met lachen. :+

Er zullen vast mensen zijn die de game awesome vinden. Maar het is niks voor mij. Ik mis écht een dodge of block. Parry ben ik in geen enkele game goed en zal ik ook niet worden. En om het erger te maken plaatsen ze het ook nog eens op de (LS) + (X). Dan had ik liever een aparte knop gehad.
    Dus, de flow van de combat bevalt me niet echt + het is Metal Gear. Dat zijn 2 grote munpunten. No buy!

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Uitgespeeld en 1x dood gegaan, dat viel wel mee :+

Maar na net Ninja Gaiden te hebben gespeeld voelt het wel stroef aan, het loopt niet echt lekker.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Echt? Hoe kan ik dan zo vreselijk slecht zijn? 8) Ik kan blijkbaar dus écht niet zonder die block en/of dodge.
    Bij het eerste gevecht met die robotbeesten op 2 poten ging ik al een paar keer af. Ik voel me qua controls echt totaal niet op mijn gemak in deze game.

Mja, filmpje komt er nog aan. :p Het is wel alleen om te lachen hoor, ik hoef niet op mijn vele fouten gewezen te worden! :+ Ik weet dat ik de game speel alsof ik 2 linkerhanden heb.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Bij dat robotbeest ging ik 1x dood, bij die eindbaas niet, wel 15% levens over :+

Je healt toch wel? :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja. Nadat ik erachter kwam hoe. Als je het filmpje ziet zul je denken dat het de eerste keer was dat ik een controller in handen had. 8)
    Al speel ik de laatste maanden nauwelijks meer op de 360, dus misschien ben ik ook gewoon extreem roestig (nah...:p)

Ik had het gewoon op Easy moeten zetten... -_- Maar daar voel ik me altijd te trots voor :+

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zou dat echt veel hebben uitgemaakt? :+

Gisteren even de demo geprobeerd. Het is in het begin even wennen, vooral de camera op de linkerstick in blade mode is vreemd. Maar daarna ging het wel goed. Parry/counter is even wennen, maar ook dat is wel goed te doen. Vreemd genoeg had ik meer problemen met het counteren van de Mule's dan bij de eindbaas. Waar ik wel een beetje last mee had was de camera als het echt snel gaat met counteren en aanvallen. Dan leek ie niet helemaal mee te komen.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat een vet spel is dit zeg. Had er veel minder van verwacht maar nu ik het heb gespeeld vind ik het echt een toffe hack & slash game. Ga hem niet full price kopen maar als budget game ga ik hem zeker halen. :)

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarschijnlijk niet :+

Volgens mij probeer ik ook niet eens meer te counteren, maar ren ik gewoon weg in de hoop dat ie me mist. :+ (rond 55:50 is volgens mij de poging waar het eindelijk lukt. Hoeft niemand deze hele troep te bekijken :lol:)

Vreselijk.

Deel Deze Pagina