Proberen kan altijd toch geen kwaad? Ik las dat Dragon Age II volgende week op de 360 gaat verschijnen de demo. Kan niet wachten !
Ik kan me nog wel herinneren dat er een online demo van Moto GP bijgesloten was met de Xbox Live starter kit destijds (2002 in Europa?). Man, wat hebben we die veel gespeeld, online racen op Mugello in die trackgedeelteverover-modus (hier helpt de Van Dale me niet bij ).
Ik ging net posten dat ik die mode ook altijd deed met een maat, maar laat nu maar Raf . Was dat trouwens niet MotoGP 2 trouwens?
Deze had er al samen met DAII op moeten staan, maar ze waren vergeten in NL de knop om te zetten. Ofzo. LEGO Star Wars III: The Clone Wars Demo Bestandsgrootte: 735,01 MB
Multiplayerdemo Crysis 2 Bestandsgrootte: 1.66 GB Top Spin 4 Demo Bestandsgrootte: 954 MB Call of Duty®: Black Ops-demo voor één speler Bestandsgrootte: 917 MB
Net ff TW 12 demo gedaan, ik moet zeggen, die Caddie feature is leuk, maar kan wordt saai worden, besturing is net weer wat anders, maar goed het is maar een demo.
Die Tiger Woods spellen lijken me nooit wat. Het oogt allemaal te serieus, terwijl ik wel van golf houd. Als het iets frivoler oogt, dan ben ik van de partij. Ik speel al ruim 2 jaar Everybody's Golf World Tour op de Playstation 3. Is zo'n beetje het leukste sportspel dat ik heb.