Ik vond de demo van RFA opzich wel gaaf hoor, de wapens en vernietigbare omgeving zijn erg nice. Maar van die flauwe onzin enemies daar heb ik echt een hekel aan, dus dit wordt hem niet. Snapte sowieso niet waar het nu precies om gaat.
Guerilla was echt geweldig, vooral om die supertoffe firefights tegen menselijke vijanden en natuurlijk de destructie. Maar het lijkt erop dat beesten in Armageddon de main de overhand nemen, en hopelijk verneukt het de game niet. Maar goed..de demo is te kort en laat te weinig zien om te kunnen oordelen.
Hoe krijg je die kooi uit het water om hoog in de demo van LEGO Pirates of the Caribbean of kan dat niet in de demo! De game speelt erg gaaf
De demo van Duke Nukem Forever is op het internet gelekt, eens kijken of je het op een DVD of usb stick kan zetten zoals de meeste demo's. De grote is 1.7 GB.
Dit vind ik als ik op Duke Nukem Forever zoek: Duke_Nukem_Forever_iNTERNAL_DEMO_JTAG_XBOX360-XBLAplus [01/38] - "xp-dnfdj.nfo" yEnc
Halo is nooit mijn ding geweest, maar ga hem wel ff proberen. Kijken waar iedereen nou altijd zo enthousiast over was!