1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Ja net gedwonload half uur geleden. Ben niet onder de indruk grafics zijn van ps1 kwaliteit. Rijden werkt helemaal niet!

Crash braker ( zoiets) ziet er wel tof uit!

Demo is te kort je kunt maar 2 rondjes rijden!

2. Stefan-

Stefan- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een leuk spel , alleen een beetje vervelend dat je steeds in je dashboard beland na 1 ronde gespeelt te hebben

3. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad had hem vanochtend ook gedownt (zit nu op school). de graphics zijn echt niet mooi vind ik, dit spel hadden ze ook voor de Xbox1 kunnen maken

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hem nu aan het downloaden, ik ben benieuwd;)

5. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    De demo van fight night round 3 staat er niet meer op lkan dat? of kijk ik gewoon niet goed?:9

6. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eerst de PGR 3 demo aant downe, die heb ik toen stop gezet en van me HD verwijderd. Alleen bij PGR downloads staat er 1/3 en staat er zo'n vinkje bij de Demo.
    Is dit normaal?

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je een dowload ooit bent begonnen, blijft dat vinkje er volgens mij altijd staan. Dus dat is normaal ;)

8. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt :).

9. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Die vinkje, betekent dat je er voor betaald hebt, komt meer van pas bij premium content ;)

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    niet, betekent dat je ooit die download gestart bent.

Full Auto demo net gedownload, loopt ie tijdens het spelen 2 keer achter elkaar vast :'-(

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Muhaha 8). Al 85 gamerscore bij Hexic :9. Ja is niet veel maar het is echt een geweldige game, gisteren mijn eerst Black Pearle gemaakt en ja dat voelt goed \o/.

Me record zo snel mogelijk een sterretje temaken in het begin is in 3 stappen :p

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    * Goed ik heb vandaag even PGR3 de demo gespeeld bij mijn lokale gameshop.
    Er stond zo'n xbox360 demo station

Maar nu moet ik dit even kwijt; na talloze filmpjes te hebben gezien screenshots te hebben aanschouwd kon ik nu eindelijk dit spel zien, en wat was ik benieuwd.

WAT IS DAT SPEL SPUUG LELIJK ZEG GADVERDAMME, het barst van de Lijntjes ( AA ) de gebouwen aan de zijkant zijn textureloos en wat een lelijke auto's

Ligt het hier aan de demo of aan de samsung televisie of is het inderdaad zo gruwelijk lelijk dat ik er snel mee ben gestopt ?

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    uhm... minder mooi dan jij had verw8 ok, maar lelijk?? dan ben je gewoonweg scheel!

14. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t is idd niet lelijk maar ook zeker niet next-gen waardig

15. SupahMaster

SupahMaster Guest

NIET NEXT-GEN? Ik heb t echte spel en dat ziet er wel goed uit.

@ Sab-Zero. Waarschijnlijk stond in de demo AA uit en was t schermpje niet helemaal goed maar lelijk of niet mooi kon je niet zeggen. En dit is juist een van de mooiste spellen voor de 360

16. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Dit ligt inderdaad aan de demo. De demo die je op die demopods speelt zijn nog hele vroege versies van het spel. Ik heb die zelf ook gespeeld en je krijgt er idd een beetje een verkeerde indruk door. Geloof me de volledige versie is zoveel stukken beter en ik persoonlijk rijd soms gewoon vol tegen de kanten aan omdat ik de prachtige omgeving gewoon zit uit te checken.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de demo niet gezien/gespeeld, want ik heb de hele versie. PGR3 ziet er prachtig uit, op het moment grafisch de mooiste beschikbare Xbox 360 game (in mijn ogen).
    Als jij dit spuuglelijk vind, wat vind jij dan mooi?
    Je kan vinden van PGR3 wat je wilt, maar het is absoluut geen lelijke game.
    Anders moet je mischien even je ogen na laten kijken. :)

18. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik dacht ook echt dat het een mooie game was, dit was het spel voor mij geweest om een xbox360 te spelen, maar nu ik deze demo heb gespeeld heb ik nog steeds nachtmerries, maar begrijp me niet verkeerd, ik ga snel zoeken of ik ergens de volledige versie kan spelen want ik moet het zien ;)

19. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook zo bij Call of Duty 2 bij mediamarkt groningen, zag er ook "slecht" uit.
    De randen zijn daar idd niet goed afgewerkt en dat heeft ook idd te maken met AA. Want heb gewoon het hele spel gespeeld en daar ziet het er wel gewoon super uit.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet precies, het is de xbox die een oude versie is. Aangezien anti-alias nu out of the box is en niet afhankelijk per game, ziet de demo er verschrikkelijk uit omdat die AA uitstaat op de demopods. De demo is precies hetzelfde als dat je hem zou downloaden van internet.
    Ik vind het maar een rare zaak, als er straks ps3-demopods komen, dan lokt Microsoft nou niet echt klanten met dat kartel-festijn, ik heb in de winkel al veel gewone mensen erover horen klagen dat de games er slecht uitzagen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina