1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw: King Kong Demo!

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    yeah ik zag het

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    gelukkig... _O_

weten we iig dat je geen bril nodig hebt ;)

maarre:

is de demo dezelfde als die wat ik al op de pc heb gespeeld?

anders is ie niet <mijn> tijd waard (zeg niet dat het een slechte game is, heb gewoon geen zin in 2 keer dezelfde demo O-) )

_0/

4. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm is het dezelfde als op de Kiosk Demo? Want als dat zo is dan neem ik de moeite niet om het te downloaden, want deze heb ik namelijk al een paar keer gespeeld in de winkel.

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9548

6. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vreemd dat (ik) de King Kong demo nergens heb zien staan aangekondigd. De hype van zowel het spel als de film zijn al voorbij, beetje laat. Maar als je net een Xbox 360 hebt.....

7. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mogen ze wel snel zijn*)
    Denk dat ze hem een week voor de launch uitbrengen. Sp only denk.

8. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meerder mensen er last van dat bij de king kong demo het level V-REX niet kan spelen? Op de demo in mediamarkt komt normaal die v-rex aanlopen en sloopt de hele brug. bij de demo van marketplace komt dat beest niet en blijft jack en die andere knaap ook in de grot stilstaan alsof ze me niet zien! :confused:

9. Shiskebab

Shiskebab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik heb hetzelfde, ik zit al 20 min heen en weer te lopen maar lijkt er dus op dat de demo beetje gaar is.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De demo slaat gewoon nergens op. Ik kan me van de shop toch een hele andere demo herinneren met veel betere graphics,niet Xbox graphics, waar is de bumpmapping, waar is de regen, waarom lopen je kameraden niet door, waarom breekt die brug niet, waarom komt die T-rex niet, waarom heeft het level uberhaupt V-rex? lol, nee....demo klopt van geen kant.

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    OK, ik dacht dat het aan mij lag, maar zo te zien hebben jullie hetzelfde probleem. Ik kwam namelijk ook niet verder dan wat heen en weer geloop.

Ik heb ook niet het gevoel dat ik met een 360 versie aan het spelen ben...

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ooh ik wel, maar het is idd vreemd dat die lui niet doorlopen :confused:

13. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het is inderdaad allemaal zeer matig gedaan. Hierdoor zullen de verkopen van het spel niet omhoog gaan.
    Ik was nog aan het twijfelen, maar nu zie ik toch maar van de aankoop van dit spel af.

Ik mag hopen voor Ubisoft dat ze de demo van Ghost Recon starks wel eerst even checken.

14. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Hier door wordt de game dus nog minder verkocht...
    Ik mis trouwens ook erg veel geluiden en effectjes. Zo als de regen maar ook de schreeuw geluiden van Kong.

messed up!!!1! Demo verwijdert.

Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  15. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt die demo slecht! De graphics zijn de Xbox 360 niet waardig en het is veel te donker. Daarnaast doet het V-Rex level het maar half. Er is hier geen T-Rex te zien, alleen twee vliegende dino's die je niet eens aanvallen. Na een welgemikte speer zijn die ook weer naar de eeuwige jachtvelden. Ook bleef de rest van het reisgezelschap in de grot achter, waardoor die valdeuren niet te bedienen zijn (al is er dan geen T-Rex). Jammer!

16. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    8) Inderdaad weg ermee. Ik begrijp het echt niet dat een bedrijf als ubisoft zo'n lompe aktie begaat. Lekker slim, een kapotte demo op marketplace zetten. Kan iedereen zien watvoor een ongeloofelijk zaad spel je hebt gemaakt. Nou wil helemaal niemand dat spel nog hebben.|:-

Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    tsja die demo iig wel bout ja :p. Had me er wel een beetje op verheugt hoe dit spel zou klinken (Op me Z-5500 O-)) als die T-Rex recht voor je neus stond.

18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Voor de mensen die willen weten wanneer de Ghost Recon 3: Advanced Warfighter op de martketplace komt heb ik hier het bewijs:

Bron: www.graw.nl

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info. En betrouwbaar als het goed is. Deze Demo ga ik zeker komen, alhoewel het toch al vast staat dat ik hem ga kaufen. Kan ik al een beetje wennen aan de Game en hem onder de knie krijgen;) Ik ben heel benieuwd!

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Ik wilde ook wel die sound horen op mijn audio, want op de demokiosk klonk het wel vet. Jammer :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina