1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er ook een demo van Dead or Alive 4 ?

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Die wil ik ook! :p

3. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bout demo van king kong zeg.
    Ja kan niks en er klopt niks van het geluid als je de aap bent.
    Maarja je kan wel de sfeer zien die in het spel zit. Das wel handig als je nog twijfelt om m te kopen.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    idd t is daad wederom niet veel! ... zucht

5. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Lol d8 al dat ik achtelijk was met die demo dat die poort niet te openen was enzo...... pfff bijna mn tv het raam uigegooit van ellende:9

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    de demo van king kong is er weer af bij mij bij jullie ook???(uit de download history?)

7. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij ook wilde um net gaan downloaden en nu is die weg

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    King Kong was erg buggy :)
    Zal vast wel bugvrij ooit terugkomen ;)

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jeps, stond ook al iets over in het Centrale Marketplace topic.
    Hij is verwijders omdat hij idd zwaar buggy was....

Maar zal terug keren, en dat dan hopelijk bug vrij :).

10. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, dacht het al. Kon hem gisteravond niet vinden.
    Maar jah, ik heb toch liever een bugvrije versie ;)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Liever helemaal geen demo's van games die al maanden uit zijn..... dat is toch niet de bedoeling van een demo?

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neeh, dat is wel een beetje waar. Maar heb King Kong niet in mijn collectie, dus een demootje zou zeker niet verkeerd zijn. Heb de PC demo wel gespeeld, maar wil het ook wel graag op mn 360 zien. Echt raar dat die demo vol met bugs zit terwijl de volledige versie foutloos is. Blijkbaar heel moeilijk om dat op de Marketplace te gooien

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, dat is idd wel zo.
    Ik vind ook dat ze Demo's moeten uitbrengen, vóór dat het spel te koop is.
    Gelukkig gaat dit wel met Ghost Recon: AW gebeuren, dus waarschijnlijk zijn ze er nu ook bij MS achter dat dat de bedoeling van DEMO's is :p.

En zullen er meaby meer gaan volgen.

14. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ook de bedoeling is dat in vervolg demo's voor de launch komen maar dat ze achteraf komen door tijdgebrek. Veel games werden ni het begin uitgsteld waardoor de prioriteit van een demo achterwege bleef. Bovendien is het nog allemaal vrij nieuw op de 360 om demo's etc te downloaden. Ik verwacht dat het in de loop van tijd alleen maar beter zal worden.

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat die demo's alleen worden uitgebracht om de verkoop van een spel te stimuleren, en niet om de Live bezitters een pleziertje te doen. Microsoft kan via Live de verkoop van een spel via slimme marketing goed stimuleren. Als er geen demo van Full Auto was uitgekomen, werd de game veel minder gekocht. Of het spel nu goed of slecht is, meer mensen hebben er nu van gehoord, en zonder demo hadden mensen hem waarschijnlijk sowieso links laten liggen.

Bij Ghost Recon is dat anders, er is een enorme hype over het spel, en zowat 50% van ale 360 bezitters is van plan het spel te halen. Is het dan slim een demo uit te brengen voor de release? Wat als een hoop mensen de demo niet goed genoeg vinden om het spel daadwerkelijk te kopen. Bij een demo na de release hebben een hoop mensen het spel al gekocht, en worden de nietkopers alsnog gelokt hom het spel te kopen. Een demo kan je namelijk maken of kraken. Vooral met een gehypte game als deze.

Klinkt allemaal niet heel erg eerlijk, maar eerlijk bestaat ook niet in de groten mensen wereld. Sta er dus niet van te kijken dat de demo pas na de release komt.

Er zijn iig nog veel meer taktische redenen om een demo op een bepaald tijdstip uit te brengen, denk aan het aanbod van GRAW, dat moet ook voldoende zijn, mocht de demo zo goed zijn, dat ineens meer mensen het spel op de Release willen kopen, en het spel blijkt uitverkocht, zul je ineens veel afvallers zien.

In demo uitbrengen is dus niet iets wat je zomaar even doet, het is een deel van de Marketing, en het is top Business. Want Ubisoft zal zeker maximale winst willen halen uit 1 van hun toppers.

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  16. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 maart komt er een mulitplayerdemo van the outfit. _O_
    Maart wordt een mooie maand. *). Gelukkig heeft februari maar 28 dagen.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben het grotendeels met je eens. Maar dat rechtvaardigd dan nog steeds niet de beroerde kwaliteit van de demo's. Geef dan op zijn minst een representatieve weergave van de game, want anders trek je ook echt geen twijfelaars over de streep. Alleen FN 3 vond ik tot nu toe een goede demo.

18. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    FN3 heeft inderdaad een goede demo. Bij andere spellen hebben ze een soort van beveiliging geplaatsts waardoor je weinig kan. Kijk maar naar Full Auto. King Kong is tot nu toe de slechtste demo die ik gespeeld heb.

19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    De demo van King Kong is er al weer afgehaald, sommige lui hebben '' geluk'' dat ze de demo nog hebben gedownload, ook al is ie maar half goed:9

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    zoals ik zag is er al vermeld over de The outfit demo van 3 maart. -Hier wat er precies in zal zitten in de demo
    Toch leuk om zo'n game van slechte kwaliteit op een xbox360 als demo te spelen. De gameplay is misschien beter, ik vind het nogal slecht uitgewerkt

De demo van king kong is een heuze 1 april grap ja, een spel met dino's zonder dino achter je aan. Skull island is helemaal niet zo spannend, Tis trouwens een Butgame, naar mijn mening

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina