1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    CoD 2 ook een mp functie? Ik mis mijn CoD 2 :mad:

2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    wel vet dat deze er nu ook op staat, maar zal wel dezelfde zijn die ook op de demopods te spelen is :mad:

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch juist cool :)

Ben hem nu aan het downloaden (10%)

4. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, Is dat level in Egypte en volgens mij dezelfde als op de kiosk... Serieus man wat een mooie smoke. Ongelovelijk de beste die ik ooit heb gezien die smoke_O_ _O_

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    VICTORY!
    Geweldige demo, echtwaar!
    Ga hem hier door niet kopen maar toch erg leuk om te hebben.

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    wel kleine demo, ik had hem in 10 minuten :)
    ik had het spel al wel heel vaak split-screen gespeeld maar nog niet veel SP, dus dit was wel even een mooie kans.

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem net ook gedownload en uitgespeeld.
    Ben met alles net idd 20 minuutjes bezig gweest.
    Maar wel leuk dat hij nog is gekomen :).

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    t is niet mijn smaak spel maar soms ziet het er wel mooi uit! (soms ook weer niet!..)

Jammer dat als je een granaat op een houten kist gooit er gewoon niks gebeurt???? (ja ja de kracht van de xbox 360! kuch uche )

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja er moet nog veel gebeuren willen de graphics het realistische gaan benaderen. Maar goed, ik ga even de demo downloaden al heb ik het hele spel gehad en weer heb geruild omdat ik hem op pc heb en de graphics en multiplayer me erg tegen vielen :).

Vraag me af welke demo's ik de komende tijd nog kan verwachten. Zelf hoop ik op demo's van Ghost Recon 3 AW, Farcry, BF2 MC en Gears of war. Dat zijn nog wel spellen die ik zou willen spelen maar ik nog niet zeker over uit ben of ik ze wil kopen. Ze mogen wel is meer informatie vrijgeven over wanneer die demo's uitkomen...

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zijn de demo's van GR:AW The Outfit en Timeshift aangekondigd.
    Gears of War komt waarschijnlijk ook.

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ok! vet. Ik heb Timeshift al op de PC gespeeld, maar het viel me heel erg tegen eerlijk gezegd. Er zitten leuke modes in zoals de tijd terug spoelen en stil zetten. Maar ik vond het niet goed werken en het gaat (volgens mij) een middelmatige shooter worden. Ik vind het maar na-aperij van spellen zoals Max Payne en The Matrix.

Maar een game zoals The Outfit ben ik wel benieuwd naar. Vooral omdat ''alles'' kapot schijnt te kunnen. Al vielen de screens die ik heb gezien wel tegen.

12. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt uitgelogd van Xbox live als ik de CoD2 demo opstart.... is dat normaal?

13. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook.

Had de COD2 Demo al op de pc gespeeld, maar op de xbox ziet hij er bij mij toch wat netter uitO-)

14. basovich

basovich Guest

jep wilde het net gaan vragen hier;)..maar ksie dus dat iedereen dat heeft nja heb uhm ook al op de pc demo en spel mrja tog ff spelen;)

15. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik word niet uitgelogt als ik de Demo van COD2 speel:p

Of toch wel....

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Dat uitloggen gebeurde ook bij condemd. MAAR! dit was na een dag ofzo verholpen. Heb dus gedult

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Is meer luiheid van Infinity ward/Activision. Ik hoop niet dat ze beweren dat de versies apart gemaakt zijn, want alles, echt alles, is hetzlefde als de pc versie, die ik helemaal heb en waarvan ik de demo missie zeker 6x gespeeld heb.

18. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de datum ook al bekend? Trouwens, moest die cod2 demo er allang niet zijn want je kon CoD 2 bij elk winkel zowat spelen.:p

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Gr:AW ergens in de buurt van 2 Maart, The Oufit 3 Maart.
    Timeshift geen idee.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308

Idd ja :) Heel apart. Toevallig heb ik Cod 2 vandaag overgenomen hier op xbw :) Demo bevalt me goed, dus ik heb er al het vertrouwen in. Bij de trailers van obvilion (of het het in godsnaam mag heten) staat "new" en dat stond bij de demo van Cod 2 niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina