1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Wel als je zocht op New downloads ofzo. Er zijn 2 opties om voor nieuwe downlloads te zoeken, beetje vaag.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klopt ja, maar achter de naam van de download stond er bij die trailers "new" Bij cod2 demo niet.
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh ok, das vaag dan. Maar de Pre-release die boven de naam staat bij het opstarten slaat alles :+
     
  4. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zocht het op en er stond gewoon new achter CoD 2, bij mij dan tenminste. Weten jullie ook wanneer de demo van BF2 MC uitkomt op marketplace?
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die komt morgen...











    nee, dat weet geloof ik nog niemand :p
     
  6. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen je dat schreef dacht ik; STRAK! Maja.... :p
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    De CoD2 demo bewijst dat mijn verhaaltje (eerder in dit topic) toch aardig klopt. Er staat zelfs dik in beeld, 'Pre Release Call of Duty 2 Demo'. Het is dus niet dat ze die demo's niet eerder kunnen wegzetten, maar ze willen het gewoon niet. Puur vanuit marketing strategie. Jammer, er gaan nog veel mensen teleurgesteld worden over de releasedata van demo's van bepaalde spellen.
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Wil je dit geintje nooit meer uit halen! :D
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    erg flauw :)
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt ook zo te zijn dat ze nu pas die demo uitbrengen omdat ze niet willen dat de verkoop van CoD2 voor de XBOX360 daalt. Wat vanzelf sprekend natuurlijk wel gaat gebeuren. Maar daardoor schijnen ze de demo dus pas zo laat uit te brengen. Ze hadden hem ook op het begin met de launch van de 360 kunnen releasen maar dan heb je toch al dat heel veel mensen CoD2 al hebben, en dus die demo nergens meer voor nodig is.
     
  11. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit wat in. Maar waarom was CoD 2 wel speelbaar bij veel winkels dan? Zo goed is CoD 2 niet. A.I. zuigt
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik denk gewoon dat hij er is om tijd te rekken stel je voor 3 weken achter elkaar geen demo posten??? dat kan natuurlijk niet ...
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel tof dat ze die demo geplaatst hebben. Ik had het spel op de pc al uitgespeeld, maar ik vond hem op de xbox als demo toch egt zo veel lekkerder spelen!!! (komt niet door pc-hardware, want die is uitstekend!) Ik zit er zelfs erg serieus over te denken hem toch nog maar te kopen*)
     
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    CoD2 is wel lekker ja, Na weekje op vakantie geweest gelijk evve checke of er iets op nieuws op marketplace was, CoD 2 stond new, dus vandaar. Die demo's geven je trouwens echt de moed voor de verdere dagen, zoals het vooruitzicht 3 maart met the outfit demo, verwacht ik stiekem wel heel veel fun mee, Jammergenoeg begint bij mij dan wel de repetitie week (vwo4). Please gameproducers, geef een vaste datum voor een demo, geen vage uitspraak.
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Lol, Op de officele Forums van BF2mc werd wel gezegd dat ie vandaag zou komen... Maar hij is er nog niet.
     
  16. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Die developers en publishers moeten ophouden met releasedates, vind ik. Want altijd wordt het zowat uitgesteld..... Dat is echt irritant.
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit stond oa bij hun op het forum:
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die demo van BF2 MC vandaag zal komen dan komt hij toch pas als het hier nacht is. Meestal worden die demo's, onze tijd, om 3 uur 's nachts uitgebracht. Lijkt me opzich wel grappig, want wil wel eens zien of die BF2 MC de pc versie kan benaderen. Qua graphics zal hij niet veel toelaten, maar de gameplay... Ik ben benieuwd :)

    Als je het voor de graphics niet doet, dan kan je hem best kopen. Maar ik zal als ik jou was toch nog even wachten. De game wordt waarschijnlijk over 2 of 3 weken bijna niet meer online gespeeld omdat dan games als GhostRecon3 en BF2 MC gaan komen. Al hoef je hem voor de live-functie nu al helemaal niet te kopen want die is gewoon slecht. Schijnt ergens in april een patch voor uit te komen maar toch, wie speelt het spel dan nog?
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  19. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    LOl. Die was gewoon mooi. BF: MC wordt gereleased op 23 maart hier en ze zeiden volgens mij dat ze de demo pas releasen als de game is gereleased. Hopelijk niet want ik wil NU een voorproefje op wat er zal gaan komen.:p Ik heb zelf BF2 en BF2 SF. Maar het probleem bij de Pc is dat het altijd hapert. Of het nu weinig of veel is er blijft altijd lag :mad:
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Op ign staat dat ie in eu pas 30 maart komt... laten we hopen dat dat niet klopt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina