1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt denk ik vanavond dat de demo online komt. Want het is nog geen 3 maart in Amerika.

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik speel die FUll auto demo elke dag. Gewoon dikke schansen en barrel rols maken. Super gaaf, ik ben zelfs zo hoog gevlogen via een schuin stoepje dat ik op de snelweg daar boven kwam, super cool. Maar de uiteindelijke versie van Fullauto is toch veel beter, want bij die demo zie ik het mannetje nog niet uit de voorruitvliegen.
    En eerst tentamens maken zometeen en dan hopelijk The Outfit spelen :)

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    succes emt je tentamens,
    @Tsux: ik had precies hetzelfde, ik houd helemaal niet zoveel van sprot games maar deze game is zoooo verslavend, en inhet begin leek het allemaal zo "lame" maar hij is echt geweldig!

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat een lovende woorden over Fight Night :9 Dan moet ik hem ook maar eens proberen.

5. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Geert je hebt xbox live...geef me eens 1 reden waarom je de demo niet zou proberen..?;)

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    zeker een mooie game jammer van de bugs zie : http://home.kliksafe.nl/avee/gen.wmv

en aangezien EA zijn spellen nog al eens zo wil uit geven.. denk aan fifa met z,n frame drops wacht ik eerst het echte ordeel van de vak sites en bladen af

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Beetje vage bug idd. Jammer :mad: Dat van PGR3 dat de weerspiegelingen niet helemaal kloppen kan ik wel door de vingers zien :9 Dat ze door elkaar heen rijden vind ik vaag. Maar zoals ik ook al eerder zei, we zijn net 3 maand onderweg :) De toekomst wordt alleen maar beter :)

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

Rond die tijd dat je het postte was het al wel 3 maart hoor.

Het is daar +- 6 uur vroeger dan hier hier ;)

9. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    nou jah ik wacht gewoon lekker op die Demo van GRAW
    maar als ie op de release datum nog niet uit is dan heb ik wel
    een klein probleempje want ik zit nog wel te twijfelen of ik deze
    game wel of niet wil halen, tja nu de Godfather voor de 360 is uitgesteld
    heb ik wel weer centjes vrij voor een andere game maar ik heb wel
    zow mijn twijfels bij GRAW

10. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel jammer dat de demo er nog niet is. Geduld is een schone zaak maar het zal wel fijn zijn om demo's te kunnen spelen voordat het spel er is. Laatst (als ik het goed zag) is de demo van cod2 gekomen. Maar dit spel is er al bijna 3 maanden. Zo heeft toch zo'n marketplace geen nut? ben erg tevreden over de xbox, maar de marketplace mag wel ff wat beter. wat vinden jullie?

Zelfde geld ook voor de outfit,zit te twijfelen over deze game....hopelijk komt de demo vandaag nog.

11. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik vind gewoon dat iedere game die uit komt dat daar een demo voor moet komen vóór de release van het spel. Ik zou ook graag een emo willen zien nml. van Amped 3 en PDZ

12. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt dat je HELEMAAL gelijk hebt ;)
    het heeft idd weinig nut een demo uittebrengen van een game die er al
    maanden is + dan heb je een demo terwijl de game allang uit is hoe eritant is dat......
    tja ik heb mijn twijfels met GRAW en daarom zou ik het wel fijn vinden als ik een demootje van de game kan proberen VOOR dat ie uit is ;)
    ik vindt idd dat de marktplaats is al goed maar kan beter (uitgebreider)

13. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mss kun je eens op gametrailers kijken, daarop staan hele vette filmpies van graw. Een uitgebreide uitleg van de multiplayer en singleplayer. mss heb je er iets aan. Maar ja ik ga maar weer eens kijken of er iets te vinden is op xboxlive

14. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    hehe jah die filmpjes op gametrailers heb ik idd
    al helemaal grijs gedraait ;) bedankt toch nog voor de tip :D
    tja we zullen zien of er een demootje komt of niet
    zow niet wordt het een gokje wagen door m waarschijnlijk toch
    gewoon te kopen in de hoop dat ie goed is ;)

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is de keuze van de uitgever om wel of niet een demo te releasen. Als men weet dat er voldoende mensen zijn die het spel kopen dan is een demo voor de release niet nodig en kan juist een demo op een later moment een nieuwe impuls zijn om de game te verkopen. Dit heet marketting en elk bedrijf heeft zijn haar eigen strategie. Ook voor de uitgevers is Marketplace nieuw ... dus voorlopig is het gewoon afwachten geblazen. We weten niet of er een demo komt en wanneer er nieuwe content beschikbaar word. Maar zodra Marketplace een begrip is kan je meer releases verwachten. Het eerste jaar heeft gewoon tijd nodig ... Gewoon afwachten dus :)

16. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat gaat hier de respons snel, pff (wel goed hoor). jep ik hoop ook dat het spel vet word. voorheen speelde ik socom echt veel (ps2) maar nu ik een xbox heb wil ik iets nieuws op het zelfde gebied. antwoord graw. ik hoop dat het werkt allemaal.

17. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Cod2 demo is alleen onnodig voor mensen die al een Xbox360 hebben. Maar er zijn nog miljoenen mensen die op een later tijdstip een Xbox360 kopen, voor hen is het wel heel nuttig dat ze direct die demo van cod2 uit kunnen proberen.
    Ik ben het met je eens dat het mooi zou zijn als van elke nieuwe game een week vantevoren een demo op marketplace zou staan. Maar vergeet niet dat dit niet in de handen van Microsoft is. Zij kunnen alleen maar aan een developer vragen of ze een demo willen maken, het is uiteindelijk aan die developers of ze het ook doen. Ik weet bijvoorbeeld wel dat Microsoft er bij Criterion erg op heeft aangedrongen een demo van Burnout te maken, ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat Microsoft hetzelfde doet bij andere developers.

18. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    als ik een demo download van Marketplace, dan gaat om het kwartier ofzo de controller uit en dan cancelt ie het downloaden... waar kan ik dit uitzetten, dattie echt doorgaat tot 100% en niet uitzichzelf eerder stopt?

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    is die CoD2 demo eigenlijk dezelfde als die wat al voor de PC is te downloaden? (heb nog geen HDD, dus kan het zelf niet uitproberen :{ )

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Demo's zoals die van Fight Night 3 en Condemned waren gewoon top! Deze demo's hebben ervoor gezorgd dat ik beide games wou hebben. Dat soort gave demo's moeten we meer hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina