1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad vet chill. Normaal kocht ik van die buitenlandse bladen voor 14 euro voor een demootje. Nu gratis en voor niks lekker downloaden :D Alleen dat vind ik al next gen

2. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien iemand? Jullie hebben vast allemaal wel de Quake 4 demo online (iig geprobeerd) te spelen. O-)

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Arie
    heb je het vaak?? anders is het gewoon een vastloper die we wel vaker gewend zijn :)

4. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gammo (wat ik toevallig zat te kijken) hadden ze een stukje over de Xbox 360 wat die allemaal kon, ze hadden het ook over de demo's en zijden dat er ook de demo van Lost Planet is. Nouw ik heb hem nog niet gevonden :p (hier linkje van het filmpje)

5. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm heb het nu 3 van de 10 x gehad.

Maar het is altijd op het punt van starting game en dan hoor ik die mensen vaak ook nog praten, die dus wss ook nog niet klaar met laden zijn of hun 360 is vastgelopen.

Maar als ik hun nog hoor praten zal mijn 360 niet vast gelopen zijn toch? En als je 360 vastloopt kan je dan nog wel via de Guide Button het spel afsluiten?

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen je moet dat je hele xbox uitdrukken. Mijn xbox liep vandaag alvast toen ik het introotje van PGr3 wou zien. Ik dacht echt van, WTF 8) Ik drukte helemaal nix in, alleen de intro speelde ik af....

Maargoed, het is wel weer tijd voor een nieuwe demo :+.

7. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok bedankt.

Maar t lijkt wel of jullie het normaal vinden dat ie regelmatig vastloopt.

Als ik jullie was zou ik Microsoft bellen hoor. (En dan zeggen dat ie zeer vaak vastloopt, misschien iets overdrijven ofzo :+ )

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan wat? Dan krijg je een nieuwe Xbox 360 (alle savefiles weg) en dan loopt ie weer vast? Heb je een week voor niets gewacht. Dat vastlopen in PGR3 is een softwarefout.

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  9. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    BIj werkt alles nog steeds perfect in pgr3 werkt de guide button altijd en in alle andere games(amped 3, pdz en kameo)..kan gewoon altijd men friendlist bekijken, muziek aanzetten zelfs terwijl het laden van een race....niks software fout!

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij zeker dat het geen softwarefout is? :confused:

Ga maar eens kijken op het bizarreforum of op het xbox.com forum. Het barst van de topics over vastlopers als je de guide opent. In geen enkele andere game is dit het geval.

11. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb ik het niet en ken er nog wel een paar noemen die nergens last van hebben!..Heb de game sinds het begin dus kan ook niet al opgelost zijn maar goed...ik ben blij dat alles werkt het zal iig niet aan de game en xbox liggen bij [:p]

12. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Doe het maar is als je aan het laden bent voor een online Match. Gegarandeert een crash. En dat ligt niet aan je 360.

13. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik hier boven gezegt heb heb ik alle mogelijk manieren gedaan dus ook online en nooit een crash gehad_0/

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kunnen we terug naar de demo's? Bedankt.

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Kweek demo stottert aan alle kanten, multiplayer lagt... maar de game heeft wel een nieuw record gevestigd.... (game die ik het snelste weer verwijderd heb na het downloaden)

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    me too :)
    bekijken en weg met die zooi!

17. K-Pac

K-Pac No PaiN No GaiN

Leuk Bevonden:
    0
    singleplayer viel me wat tegen maar de multiplayer met Quake is zeker wel leuk, gewoon lkkr hardcore hersenloos knallen...heerlijke spellen, alleen grafisch geen 360 game, had makkelijk voor de Xbox gelaunched kunnen worden, helaas....wat betreft record met snelst een game verwijderen, was tot mn verbazing Kameo _0/

:+

18. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    komt er in deze thread ook voor welke nieuwe demos er komen en wanneer ze komen?

19. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet alleen Major Nelson, hij kondigt de nieuwe dingen aan

20. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ok cool, want ik zit elke dag het nieuwe content te bekijken en steeds door die IGN Interviews en Picture Packs te scrollen vind ik ook wat iritant.

ps. Zou full auto demo niet 2005 op marktplaats tevoorschijn komen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina