1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft niks met fanboy zijn te maken. Elke keer als er een demo wordt aangekondigt beginnen mensen elkaar hier op te jagen, worden er release dates van dubieuze sites gehaald, en wordt om de 10 minuten een bericht geplaatst dat het nog niet op marketplace staat. De laatste 20 pagina's van dit topic is gewoon zinloos gelul. Het mag nu wel eens duidelijk zijn dat developers totaal geen prikkel hebben om zich aan die release dates te houden, wacht nou in vervolg gewoon tot die demo een keer op marketplace staat, in plaats van dit topic vol te lullen.

2. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Het punt is dat ze zijden dat er op 3 maart de demo zou zijn .
    En toch is er nog geen demo . :mad:
    Zeg dan niet dat er een demo komt op 3 maart.
    Zeg dan maar dat er een demo komt in loop van de maand maart . |:-

3. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan moet je daar maar niet naar luisteren. Zij hebben dat niet eens in de hand, zij kunnen alleen de demo naar microsoft opsturen, en die bepaald dan wanneer het op marketplace komt. Dus elke datum die niet van microsoft zelf afkomstig is, is gewoon speculatie

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ja, het is gewoon zwaar fucked up, ik verwachtte op z'n minst de The Outfit demo vrijdag,nou...niks dus. Over GRAW wil ik het niet eens hebben , waar blijven ze met hun "At least a week before release the demo will come out " zoiets.....in de VS issie er dinsdag al, nou ja...fuck it. Met een beetje geluk heeft Dimension Plus de game ook een paar dagen eerder (zoals vaker gebeurd) en anders gewoon vrijdag.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, Microsoft was zo stoer aan het doen van marketplace op E3, dat het niet normaal ging zijn,... Maar pfff, het is idd heel cool,maar dat ze er meer trailers, demo's,...op posten ...

6. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    ook ik ben een klein beetje teleurgesteld in microsoft... vooral met dat demo gebeuren had wel verwacht dat er een paar demo's meer zouden zijn dan dit... als is het bij wijs van spreke tony hawk of ridge racer... maar die zullen wel over 6 maanden verkrijgbaar zijn...

ik ben blij dat GRAW uitkomt want heb me afgelopen maand best verveeld op de 360

7. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep ik ook,erg jammer maar ja. Duurt wel lang voor dat er nieuwe games zijn. maar gelukkig komen er nu goede maanden aan. Dus we kunnen weer aan de slag.
    hopelijk deze week al!!

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, ben het met jullie eens.
    Ook ik heb een tijdje niet erg veel gespeeld op mijn Xbox 360.

Gewoon weg, omdat er niets leuks meer was.
    Hoewel, er nu idd gelukkig eindelijk top games gaan uitkomen, en het langzaam op gang komt.

En idd deze week al met GRAW :cool:!

9. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Vind jij misschien maar ik heb sinds de launch t/m nu prima vermaakt met meerdere Xbox 360 en Arcade games en voor mij komt het precies goed uit dat er deze maand weer nieuwe spellen komen..Ik ben tot nu toe zeer tevreden over het aanbod Xbox 360 / Arcade spellen..

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb dat gevoel ook m,n boxje staat hier gewoon stof te happen????

En als ik dan zeg dat het komt omdat hioj gewoon veel te vroeg is gelanceerd die machine worden mensen boos!

11. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou burnout en The outfit niet vandaag komen?

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kennelijk niet, maar ik snap niet wat jullie zo erg vinden, de demo's en zo moeten ff op tempo komen maar ze komen er heus wel. de 360 is net nieuw he dat moeten jullie begrijpen en ik vind dat microsoft het aardig goed doet mat arcade en zo erbij

13. SupahMaster

SupahMaster Guest

Wat zit iedereen te zeiken zeg. Wees blij dat er überhaupt zo'n functie is.

14. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is al 400 x gezegd....

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    het kan ook niet vaak genoeg gezegd worden ;) O-)

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    precies, ik vond het ook jammer dat de demo niet kwam, maar het is neit het einde van de wereld toch? en de 360 is ook maar net uit, duss

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

Is die demo er verdomme nou nog niet !!! :mad: ;)

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

Heel vervelend enzo, maar als je iets belooft, dan beloof je dat.
    Als ik zeg dat je een koekje krijgt maar die zijn op, en dan koop ik ze, dan moet ik ze daarna ook geven.
    Ookal zijn ze nieuw.

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    haha, leuk voorbeeld 8) , maar als ik me niet vergis heeft THQ de demo belooft en niet Microsoft, THQ moest er gwoon rekening mee houde dat het ook tijd kost om een demo op Marketplace te zetten

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Daar gaat het niet om ik ben harstikke blij met m,n 360 en zie geen reden hem daarvoor te verkopen.
    Ik vind het gewoon naaierig dat ze beloftes maken en niet nakomen.
    Dus dat slaat verder nergens op met zo,n opmerking.:cool:

Maarja back ontopic.
    weet iemand of er ook een burnout revenge demo komt??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina