[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier wordt alleen gepost als iemand een demo op marketplace erbij ziet staan. Meestal is dat vrij snel nadat hij erbij staat. Zo is het makkelijker om deze thread in de gaten te houden dan de hele tijd op marketplace te kijken ;)

@Coolie: dat was idd gezegd. Misschien dat hij alleen in Amerika is gekomen. Ik hoop iig wel dat hij hier nog komt.

Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  2. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje: ik zat gister in de gamercard van zo'n amerikaanse gast te kijken en daar zag ik dat hij ook quake 2 had, weet iemand misschien hoe dat kan? want ik vond het nogal vaag dat quake 2 in zijn gameslist stond. (ps quake 4 stond er al bij dus ik kan me niet vergissen)

het hoort eigenlijk niet in de thread thuis maar vond het ook zo onzinnig om een nieuwe thread aan te maken.

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  3. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt als het goed is omdat quake 2 in de game quake 4 zit... je krijgt zeg maar een "gratis" game erbij

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check de bonusdisc

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Worden hier alleen maar downloadbare demo's besproken of ook demo's die je in de winkels kan halen, of ergens bij krijgt. Zo ja kent iemand er nog een?_0/

6. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
  7. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    JA en dat voor maar 2 demo's...vroeger stonden er tenminste nog een stuk of 8 op..vind beetje zonde om daar nu mijn geld aan uit te geven..|:-

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die teksten zijn dan nog es waardeloos ook, gaan ze altijd alles de hemel in prijzen met hun 'mooie' gezegden pfff....

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Als ik me niet vergis is de demo van Full Auto te downloaden op de Marketplace tenminste ik zag een vriend van (nederlander he) de demo van het spel spelen :)

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    of hij heeft die OXM gekocht in de winkel zoals ik dat heb gedaan bij AKO

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

EA just released three new images of the Xbox 360 version of Fight Night 3 Round 3. A message in a trailer on Xbox.com said that a demo is supposed to be up on the Market Place "right now". It's not, but hopefully this means that the boxing fans can enjoy some fighting this weekend, as Microsoft often release demos on thursdays and fridays.

http://www.xboxyde.com/news_2456_en.html

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die demo`s van ie OXM.uk kome denk ik later nog op xbox 360 te downloade.

13. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Heb vandaag een nieuwe account gemaakt om even te kijken wat het verschil nou is tussen Amerika en Nederland, nou dat zijn een paar trailers, nog geen grote werk tot zover :9

14. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Full Auto is ook niet beschikbaar in Amerika dus ik denk dat je die alleen kan spelen door OXM te kopen. Er was volgens mij wel aangekondigd dat er een demo op marketplace zou komen dus ik denk dat die tussen nu en het weekend ook wel online zal staan

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Check

New Release Night: er staat een plaatje van PDZ bij... maar dit heeft meer te maken met dat ze dan die game vooral gaan doen.

En laat dat nouw net uitkomen dat ik die morgen krijg :)

16. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Demo van Fight Night Round 3 is NU te downloaden op Marketplace!:eek:

17. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  18. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah echt wel! Ik wacht op die game al sinds ik deel 2 had uitgespeeld! Echt mijn favo game! Die physics zijn zo cool alss je iemand in de hoek KO slaat! hant die daar in de touwen, gewoon haymakers blijven geven! Whahaha (ondertussen al op 66%)

19. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    grafisch heel erg mooi dat fight night... maar wat een kutspel zeg zo verschrikkelijk langzaam krijg gewoon pijn me arm van.........

gelukkig zijn er demo's!!!

20. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    De demo's zorgen voor bijna geen tot geen miskopen meer :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina