1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Goiz
    de demo is echt vet hoor, uhm 80%! 8)

Nee joh grapje ;)

/Mod Ik ga je niet nog een keer waarschuwen. :{ Jij staat zelfs al op scherp, dus ff dimmen

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2006
  2. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Twijfel erg over deze game en een demo is wel handig om 60 euro uit te sparen toch :D

on topic: Tuurlijk kan die TV 60 hz aan...maar als je over component speelt kun je dit niet instellen...tis 480 p, 720p of 1080i en hz maakt niets uit.

Kortom mensen: koop geen HDTV want je kunt geen demo's spelen.
    Wat een mega-blunder zeg8)

Hoe is het mogelijk.

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    *LoL 8)

Maar ik probeer de demo morgen wel even op een Sharp HDTV ;)

4. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen met HDTV problemen???

Ligt 100% zeker niet aan de TV...rest werkt awesome:9

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, okej...over component, wist niet dat dat standaard 50 Hz was? Wellicht wel over VGA? Ik speel alles op 1280x720 @ 60Hz over VGA op mijn HD beamer...

Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  6. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    kep vga kan ik dat spel nie spelen!!:mad:

7. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er een fout in die Demo,me tv staat op 60hz,maar die demo zegt van niet,dus kan hem niet spelen:'-( :'-( .Wel raar want kan wel Dead or alive 4 spelen,terwijl je die alleen op 60 hz kan spelen|:-Ze mogen wel eens beter testen daar bij MS,en zei roepen constant : Koop HDTV om alles in volle glorie te spelen.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oke, meneer Tim Cottenham, waarschwingen negeren is een OW. Dus bij deze. :mad:

9. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even the outfit demo uitgeprobeerd, wel leuk spel, niet echt super spetterende graphics, maar het is wel erg grappig om te doen :). Enige waar ik erg last van heb is lag, maar dat zal wel aan me goedkope verbinding liggen... Het is zeker een aanrader als je xboxlive hebt om hem te downloaden, alleen het duurt wel meer dan een uur, maar dat zal in der loop der tijd wel veranderen. Ik ga hem zeker weten niet kopen(was ik toch al niet van plan), lijkt me erg eentonig vooral omdat je maar tussen 3 verschillende personages kan kiezen.

10. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, Meneer Goiz wat is een OW? of staat dat in die forum FAQ

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wat een K*T spel zeg! gadverdame! graphics zien er niet uit en het speelt ook nog eens als een natte krant. heb ik hier nou een uur voor gedownload?

12. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oficiƫle Waarschuwing, zooo, heb ik na 4 jaar membership ofzo ook een keer mijn wannamod actie gehad.

ontopic: vind het wel een raar iets nog steeds hoor.

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Officiele Waarschuwing...nog 1 en je hebt een ban. Dat hoeft niemand je uit te leggen toch?

edit: Dat ging snel..:)

14. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je een eigen room maken?

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volledig mee eens, het ziet er echt uit als een xbox game, nochtans zagen de filmpjes er altijd goed uit. Het speelt nogal sloom, vooral die auto's, terwijl in de filmpjes de tanks 'behendig' waren. Dat innemen van kampen is ook wazig, want de Duitsers en Amerikanen lopen telkens in cirkels. Het ene moment heb je kamp A, en wanneer je B inneemt zit de vijand alweer bij A, enz.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    WTF ik kan de game niet afspelen op mijn HD tv van Sony bravia! Terwijl staat hij op 720p/60. Wat een klotezooi is me dat zeg...

17. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naar costum game, en dan op X drukken

18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet getreurd.. de demo zuigt toch zwaar.. graphics zijn echt zwaaar onder de maat.. (niet 360 waardig) besturing vind ik ook niet alles maar dat is misschien meer persoonlijk.. het bewoog bij mij nogal houterig (wel alleen als ik om me heen keek) het zag er gewoon niet wat je noemt vloeiend uit ..

Damn wat een ruk-spel.. gelukkig heb ik morgen GRAW _O_

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik heb hem pas donderdag ten vroegst...:)

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik eerst ook, als je op HD speelt, kan je nergens meer PAL 50-60 settings switchen. Toen ben ik op Composiet gaan spelen op 60 Herz (en dat ziet er echt verschrikkelijk uit op een HDTV) maar hij deed het wel. Daarna heb ik hem weer aangesloten via Component, en nu deed hij het ineens wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina