1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Deze demo is echt om te huilen! Ik dacht dat met full-auto de graphics al ver onder de maat waren, echter met deze demo gaan we terug naar game-boy niveau. Je zou dan op zijn minst een uber-soepele besturing verwachten, maar de game loopt echt ongelooflijk stroef, normaal gericht rondlopen is er niet bij (het lijkt bijna alsof je maar 8 richtingen op kan) en een voertuig besturen is helemaal not done.

Daarnaast zijn de teksten rondom de game op een 'gewone' tv praktisch niet te lezen. Vanaf volgende week voor mij HD, maar toch.

Ik snap niet dat dit soort demo's naar marketplace gebracht worden. Zit er dan niet een soort poortwachter op oid? De enige demo die echt goed was, was die van Fight Night en in mindere mate de mp van Quake 4, maar hier wordt wederom de plank volledig misgeslagen.

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    teksten zijn niet goed te lezen, klopt. Ook al heb je geen HD dat mag gewoon niet, bij andere games lukt het wel gewoon.

3. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha van gameboy niveau?! hahah jullie maken me allemaal nieuwsgierig.. denk dat ik de demo maar is ff ga checken.. Zo erg kan het toch niet zijn?

4. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is het erg, het idee enz is wel leuk, maar verder gaat het niet...Slechte besturing en..nja je kunt het allemaal al lezen in de vorige posts.

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat je hem op 60 Herz moet draaien, en op de meeste gewone Europese TV's ziet dat er niet uit. Alles wordt blur. Nou is dat met DoA 4 ook, en daar heb ik eigelijk weinig problemen over gehoord.

Maar vergeet niet, het gaat niet alleen om de graphics gaat. Op HD was dit spel overigens best te doen. En ik kan dit spel wel waarderen. Een beetje rondrijden in die Trekker, klooien met kruiwagen, of in een dikke overpowerde Tank rondknallen (dat ding met die raketten). Ik vond dat best leuk om te doen.

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn gewoon een stel verwende nesten.
    Graphics zijn ok, en de gameplay is gewoon dikke fun.
    Het hoeft niet allemaal Halo 2 te zijn, maar dit is waarschijnlijk nutteloos om tegen jullie te zeggen.

7. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmmm.....eens proberen...heb hetzelfde probleem als Boss :mad:
    Maar ja...als deze demo suckt...lama zittuh dan....Morgen GRAW:+

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn mening, Deze demo suckt ja, Ik zeg het je op deze manier. De game is als een kip zonder kop, en die kip heeft ook nog eens kippenpest.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Met mijn tijdgebrek ben ik een gamer die het vooral moet hebben van de 'fun'. Echter dat ontgaat me totaal aan deze game...... zal nu nog eens een rondje doen en kijken of ik er dan wat meer uithaal.

'Het hoeft niet allemaal Halo 2 te zijn', slaat natuurlijk nergens op. Een game dan wel demo beoordeel je met je eigen mening naar kwaliteit en imo slaat deze demo werkelijk waar nergens op. Fight Night is ook geen Halo 2 en die verraste mij wel. :)

10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jah idd wat een kut spel is dit :D

11. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel cool dat zo demo's uitkomen !
    kan je da gewoon vierkant uitlachen :D

12. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game moet ik echt hebben, dé hit van de 360 op dit moment.

13. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu weet ik waarom ze hem maar hebben uitgesteld en uitgesteld, niemand die dit spel meer koopt ;).

Al vond ik het best grappig om Wessiej te verbranden ;).

14. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet je je HD tv op pal 60?

15. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer:
    eens.

16. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0

Werkt thnx :p

17. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen kom naar mijn room, als je niet kan vinden add me even

18. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het opzich wel een dope game... de besturing is wel ff wennen maar voor de rest best wel grappig... deed net iets van property assault en wist niet echt wat ik moest doen, maar toch vond ik het toch wel wat hebben...

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

Het is wel vaag dat het niet gelijk werkte, want ik had ervoor net een potje DoA4 gedaan

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Woei, vanavond die kut demo van the outfit gedownload bij een maat van me, werkte niet met zijn vga cable... net zelf gedownload, werkt niet op m'n 100hrz tv8) Vindt et al een kut demo voordat ik het ook maar gespeeld heb, lama hangen *flikkert die zooi er snel weer af*

Microsoft, geen demo's op de marketplace zetten alst troep is aub ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina