1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap ook werkelijk waar niet dat ms deze zooi primetime aanbiedt. Kom op zeg , dit moet een kennismaking met een spel zijn, dan lijkt het mij de bedoeling dat je een 'shock and awe' effect bereikt. Ik moet nu weer terugdenken aan CoD 2 om te herinneren waarom dat peperdure witte kastje ook alweer in mijn huiskamer staat O-)

2. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem best vet, werkt hier nu goed.

3. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Hij werkt bij mij ook , alleen nog even wennen aan de besturing ! _O_

4. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je je 360 in het dashboard op 60 hz instelt, en je probleem is opgelost! :)

Voor de mensen die een tv hebben die geen 60 hz ondersteund: Buy a new one, seriously! Hoe kan het zo zijn dat je wel een 360 in je woon/slaapkamer hebt staan, maar vervolgens op een tv speelt uit de jaren 30 (bij wijze van) die geen 60 hz ondersteund?

Come on people! :)

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Heerlijke demo

6. gamecube live

gamecube live yoshi

Leuk Bevonden:
    0
    fantastisch outfit

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    @Guilty Spark , ik hem The outfit ook even geprobeert op de HDTV van Sharp in de woonkamer. En raad eens hij deed het daar ook niet op, en hij staat op 1080i60Hz

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    wel aangesloten via de component kabel? want met VGA doet hij het iig niet!

Ik vind het trouwens best een grappig spelletje, ook dat je in elk voertuig kan rijden dat je tegenkomt _O_ met een tractortje rijden met een teammaat achterop is natuurlijk altijd fun.
    Graphics vielen daartegenover wel wat tegen, maar de fun maakte een hoop goed.
    Alleen jammer dat je personage zo langzaam loopt, en het besturen van je team niet helemaal lekker gaat. volgens mij kan je namelijk pas een order geven als je al een tijdje op de vijand aan het schieten bent. voor de rest vind ik het erg goed uitgevoerd dat je gunturrets, tanks, jeeps enzo kan "bestellen". en natuurlijk dat ALLES VERROT KAN! je kan gewoon een compleet huis aan diggelen schieten :D!
    wel had ik soms even last van LAG, maar dat komt vast omdat de servers gisteravond nog al overbelast waren! nouja, dit was mijn eerste indruk.
    ik ga het spel hoogstwaarschijnlijk niet kopen omdat het simpelweg mijn 50 euro niet waard is en omdat ik het nou niet bepaald een "next-gen" titel vind.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  9. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha..thanks man_O_

Zal Bill eens vragen wat hij bedoelde met "The HD era now has begun":{
    Wat een beginnersfout van M$......lijkt wel gemeentepolitiek om maar ff bij de verkiezingen aan te sluiten:D

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Met een vga cable kan je niet pal 60 kiezen, mijn 100 hrz sony breedbeeld ook niet, maja boeie, tlijkt me toch een bout demo_0/

11. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die de xbox360 op pal-60 willen zetten!!!

Schakel het knopje om op de kabel achter de xbox 360.
    Nu heb je in het xbox 360 menu de keuze om display op pal-60 te zetten.
    Dit werkt bij mijn component uitgang iig.

En de game. Best grappig, maar geen 60 euries waard.
    Gisteravond had ik last van ontzettende lag, met 8 spelers online.

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Wat een rot game, Zoiezo vind ik het al onzin dat ie op pal 60 moet, Dikke lag gisteren en je moet echt abnormaal lang op iemand schieten voordat iemand dood is.... 1 ding is zeker ik ga deze game niet kopen.

13. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Wen er maar vast aan, ik denk dat over niet al te lange tijd de meeste games alleen maar op 60hz draaien.. Vindt het zelf ook wel een goede ontwikkeling, dat er niet altijd maar rekening wordt gehouden met de zwakste schakel.

14. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens! ,
    gewoon een dope game met leuke gameplay, is weer eens iets anders.

15. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat bij mij gewoon op 720P en doet het zonder problemen... Misschien werkt de demo niet met 1080I...

16. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigelijk beter, 60hz of 50hz ?? En wat is t verschil?

17. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    60 hz= 60 beelden per seconden,in de praktijk uit zich in rustiger beeld.en 50 hz= 50 beelden per seconden.Ik hoop dat ik het goed heb :D,maar denk het wel.Dus je kan zeggen dat 60hz beter is voor games,omdat daar meestal snelle beelden in voorkomen.

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar een oude crappy televisie, maar 't werkt in ieder geval (helaas) prima! Wat een gruwel demo :p

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    DIT IS TOCH SCHANDE DIE DEMO
    Moet je eerst je kabels anders aansluiten .. en dan het spel zelf ... waarom is dit spel niet op de oude xbox uitgebracht... qua grapics had dit makkelijk gekunt tis toch schande!

De gamme play vind ik nog niet bijzonder maar mischien wennen omdat het totaal nieuw is...

maare dat je eerst je monitor moet gaan aan passen is toch belachelijk

20. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    misschien een rare vraag enzo, ik volg deze thread ook niet echt. maar waarom staat de Call of Duty 2 Demo nog niet in de lijst genoteerd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina