1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Mensen met een 50-60hrz tv zijn de zwakke schakel ;) Gewoon een hd tv halen, hebben we dat gekut ook niet meer van pal 60. Mijn 100 hrz tv vind pal 60 ook niet leuk.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem niet spelen met m'n VGA HD kabel. Klopt dit? Kan ik dan nog op een andere manier spelen met de VGA HD Kabel?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope je kan hem niet spelen ... helaas

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een BAGGER demo dan. Moet ik me kabels gaan omwisselen om een demo te spelen... Heb ik echt geen zin in!

5. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    kan je 'm niet spelen met de standaard kabels uit 't premium pakket?

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoop dat dit een eenmalige fout is, vanaf volgende week switch ik ook naar vga en ben toch echt niet van plan om steeds te gaan switchen naar mijn tv :{

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou echt de enige die erg van deze demo genoten heeft?

8. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    ja denk het....
    Ik kan de demo wel spelen maar ik vind de bestuuring niet echt lekker werken. Vindt het enige leuke er aan dat als je iets besteld (een turut of een wagen) dat die dan gedropt wordt uit een vliegtuig. Verder snap er helemaal niks van het spel. Ik ga hem dus niet kopen.

9. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb er nu eigenlijk ook echt van de demo genoten, wat langer spelen en je hebt een beetje door. Hoe meer basissen je hebt hoe meer vehicles je kan.. Probeer voor de lol eens een costume game aan te zetten en bij settings het geld 1000 maken. Ik denk dat de game online wat haperd en singleplayer best leuk kan zijn. Maar ik vind de vehicles te weinig. Een van de pluspunten is de Muziek, trompetten viool en dan ook nog eens gitaar. Wat ook grappig is, dat je in die weilandjes zo'n kruiwagen heb staan, en daar kan je zelfs mee rijden

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het opzich wel leuk, maar ik mis iets ..

Leuk spelletje opzich maar nietzo van: Yeahh!!! die moet k hebben!

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heh, dat had ik nou ook. Na een paar potjes was ik al strak met mijn Volkswagen naar het bombardements gebouw in de rechterhoek aan het rijden (speel met de Axis).... feels like I've done this before.

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    met welk spel heb je in hemelsnaam met zoon bak naar bombardementen gereden :confused: ik vind het een lekkere game, toffe actie, door die bots lijkt de battle ook veel grootser! idd leuk dat je emt elke vehicle die je kan vinden kan rijden. ik wil hem iegelijk wel halen maar ik moet ook nog Oblivion halen :'-(

13. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ik zat net ff die 10 pagina's te lezen dus add me ook ff :p: AsHyY . Maar de game is wel een beetje fun :p

14. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem gisteravond ff online gespeeld. Maar ik vond dat ik vreemd veel beter was dan de rest. Had 3 of 4 keer zoveel punten als de andere. vond ik ewl beetje vreemd. zeker omdat ik der niks van snapte.

15. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vaag spel vind ik het ik snapte er echt helemaal niks van. Iedereen loopt maar door elkaar te schieten en de graphics doen echt pijn aan je ogen.
    Een normale X box game is nog mooier..Hier koop je toch geen 360 voor?

16. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze het doel van de mp beter hadden kunnen uitleggen, want ik snap er ook helemaal niets van. Erg jammer, want ik was erg benieuwd naar deze game.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij begrijp je me niet helemaal goed. Er is een gebouw dat je airstrikes geeft, een gebouw dat je over de heavy motorische spullen laat beschikken en eentje die je anti-tank wapens geeft. Ik bedoelde dus dat ik snel met een jeepje altijd naar een van die gebouwen crosste.

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    oh ok, maar als andere lui het geod spelen is het nog best lastig om die dingen over te nemen hoor.

19. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    F*ck die outfit ff, te lang over die demo geluld. Wil een ander demo bespreken dan The Outfit. Is er al iets bekend over een FC: P demo?

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina