1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk niet dat M$ 2 demo's achter elkaar launcht, zal wel niet zo leuk voor hun bandbreedte/servers zijn.

2. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind The Outfit echt super vet man!!!!!!!!!!!!

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    GOED ZO!! eindelijk, ik ook man! echt geweldig, alleen wel te weinig geld om hem te kopen :mad:

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die demo (the outfit) zwaar tegenvallen. Het schieten ging niet egt lekker en ook die omgevingen zijn niet egt groot en vet enzo. Ook zeiden ze dat je alles kapot kon knallen enzo, maar in mechassault kon je nog mooier en meer kapot knallen:confused: En ik zeg nog maar niets over het besturen van jeeps enzo:eek:

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ok besturing van vehicles idd vaag

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond de demo opzich wel leuk. Graphics hadden wel wat beter gekund. Maar het speelt in ieder geval leuk. En dit vind ik trouwens een leukere demo dan bijvoorbeeld Kameo. Geef mij maar Multiplayer demo.. vooral met splitscreen. Leuk om af en toe 1 potje te spelen.

7. thEbAdbOy Nl

thEbAdbOy Nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit een demo gezien waar mensen zoooo belangrijk over doen en dan zo erg tegenvalt en ten tweede ben ik te lui om mn beeld over te zetten naar 60 hrz -.-

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit is een game waar het meer draait om de goede (teambased) gameplay. Ondanks dat de graphics wat minder zijn, vind ik de demo wel erg vet.

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je dan dat ie tegenvalt?

10. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    misschien rare vraag, maar wat is er zo erg aan om je tv op 60hrz te zetten.
    Dat moest ik voor DoA4 ook, gewoon ff naar system en klaar is kees. veel verschil is er niet toch?

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de demo vanmiddag gespeeld en het is mijn spel niet, zeker niet als ik het vergelijk met GRAW. Het spel spreekt me gewoon niet aan.

12. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de outfit wel tegenvallen, Het speelt niet echt lekker omdat er overal plekjes zijn waar je mannetje achter blijft hangen, vreemde hoekjes enzo. Ook zie je soms gewoon vijanden verdwijnen als je ze dood maakt. En helemaal vreemd vind ik dat als je met een tank op een mannetjes schiet hij simpel in elkaar zakt, volgens mij vlieg je toch wel een eind weg als je door een tank geraakt word.
    Ook rijden voortuigen voor geen meter.

Het idee is heel leuk maar het is niet echt goed uitgewerkt. Vooral het systeem dat je dingen kunt bestellen is wel erg leuk.

13. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt gewoonweg onbeschaamd jatwerk van games als Freedom Fighters en Mercenaries! |:-

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Met HD Ready TV's was het probleem anders. DoA4 speelt hij sowieso af als je die switch op je AV/Component kabel op HD had staan, echter, bij de outfit werkte dat niet. Ik had namelijk net een tijd DoA4 gespeeld, en er gelijk na The Outfit, maar die deed het dus niet. Nu blijkt dus dat je eerst even die switch terug moet zetten maar TV, dan 60 Herz kiezen, en de switch weer terug naar HD. Dan doet hij het wel.

Het beeld wordt er overigens niet beter of slechter door, gezien 60 of 50 hz helemaal niet van toepassing is als je het afspeelt in HD. Het is gewoon een systeemfout.

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap ook niet waarom iedereen zo hyper werd, wanneer de demo van The Outfit zou uit komen. Zo leuk en bijzonder is de game nu ook weer niet !

En trouwens, demo vond ik ook niet echt spectaculair.
    Leuk voor een potje of 2.

16. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil nu nog de demo van Dead rising, Oblivion en Gears of War die rest zijn best wel gare spellen

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vergeet Blazing Angels niet ;)

18. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    en GRAW...

19. mars15

mars15 Guest