1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en vooral MotoGP 2006! 8)

2. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over de Burnout demo?

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar een halo 3 demo:)

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    lol, was het maar zo'n feest!

5. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb GRAW buiten gelaten omdat ik hier nu gewoon de echte spel zit te spelen maar Halo 3 zou ik ook wel willen spelen eigenlijk

6. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te wachten op een GoW demo, lijkt me een vet spel, maar ik wil het wel eerst uitproberen.

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit 8)

8. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    zo te zien wel......

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het systeem kan niet als jij een invite voor die demo accepteert in je dashboard, jouw direct in die demo sturen.
    standaard reactie is dus: insert game disc

10. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens echt achterlijk dat je die outfit demo niet op een oude bagger tv kan afspelen! :{

11. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Echt lache online The outfit, heb me vandaag meerdere keren kapot gelachen met zo'n suf autotje rondjagen als een imbeciel.

Heb vandaag wel 100x You fucking idiot gehoort op zo'n foute britse toon, geniaal.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  12. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een opmerking in het algemeen, gericht aan iedereen die klaagt over het feit dat bepaalde games en demo's niet goed functioneren, of minder mooi zijn op een 50 hrz TV!

Ik snap niet dat bepaalde mensen wel het geld over hebben voor een 360+ games etc, waarmee je al gauw uitkomt op een bedrag van rond de 400 euro of meer, maar ondertussen nog steeds spelen op een TV uit de jaren 80!

Ten eerste had je dan gewoon op je eerste xbox kunnen blijven spelen omdat je nauwelijks verschil zult zien in grafische details op zo'n oude TV: Als je niet op 60 hrz speelt is je beeld minder rustig, je mist details, etc. Op de oude vertrouwde xbox had je hier geen problemen mee! Waarom geeft men dan 400 euro uit aan een nieuwe console die niet optimaal functioneerd op zo'n oude TV?

Ik snap best dat je niet zomaar eventjes een nieuwe TV koopt, maar had dan even doorgespaard/gewerkt om je 360 samen met een nieuwe TV te halen. Dit hoeft helemaal geen spik-splinter-nieuwe TV te zijn, of zelfs een HD ready scherm. Op diverse sites zijn uitstekende tweedehands televisies te vinden die 60 hrz ondersteunen. Deze vind je soms al voor 150 euro, en dit is dus een heel ander bedrag dan die 400 of meer voor een nieuwe console die niet optimaal functioneerd doordat je op je opa's televisie speelt! Op die manier zullen je games er al een stuk beter uit zien, helemaal in combinatie met een advanced scart kabel! Zo zul je ook in de toekomst beter kunnen genieten van de pracht van je 360 games (en je oude xbox games zien er stukken beter uit), en televisie in het algemeen!

Vanaf hier kan je als je voor een optimale ervaring wilt gaan nog doorsparen/whatever voor een HD schermpje!

Het gaat allemaal om prioriteiten stellen mensen!

13. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb zelf ook een 50 Hz tv en een xbox 360. Mijn tv is nu 9 jaar oud maar toen ik hem kocht toendertijd was hij 1000 gulden. Het is een fijn toestel en ik denk dat de meeste mensen net als mij nog student zijn en niet zo een riant salaris hebben met een bijbaantje. Ik heb bijna een jaar gespaard voor me 360. En ik vind het ook kut dat ik 60 hz games gaar op me tv krijg te zien etc. Ik wil/ben nu ook aan het sparen voor een nieuwe tv maar heb als student niet al teveel geld. Maar nu met HD vind ik het ook zonde om een gewone tv te kopen omdat HD binnen een aantal jaren zal doorbreken. Als je nu dus een TV koopt verwacht ik niet dat je binnen 8 jaar weer een nieuwe tv gaat kopen.
    Ik vind dus dat de mensen die nog studeren en op dit moment nog een 50hz tv hebben best wel met een dilemma zitten.

Of een jaar lang sparen voor een HD en dus nog 12 maanden lang games spelen met gaar beeld bij 60 Hz games
    Of je koopt nu een 100 hz tv waardoor je een HD tv waarschijnlijk 8 jaar uitstelt. wat ook niet echt handig is!

Waarom zijn de developers sinds de 360 ineens te lui om games ook 50 hz te laten ondersteunen? Op de zwarte oude doos was dit toch ook geen probleem?

Ik vind het gewoon nalatigheid van de amerikanen.

En ik denk dat ik nu elke studerende gamer met een 360 vertegenwoordig :p

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet iets nieuws ofzo, spellen op de Gamecube zijn bijna allemaal op 60Hz

15. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb nooit een gamecube gehad maar daar valt het verschil denk ik minder op dan met een 360. Als ik the oufit demo speel is het ook niet zo heel storend die 60 hz maar als ik iets als bijvoorbeeld FNR3 of DOA4 speel waar levensechte graphics in zitten en je dan al minder kwaliteit hebt omdat je geen HD tv hebt, en dan nog eens minder kwaliteit krijgt als hij op 60Hz staat dan erger ik me wel aan dit probleem.

16. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het echt nog steeds niet. Ik kan gamecube games spelen, DoA4 maar niet the outit demo. Ik heb de Sansung le26r51. Meerdere mensen met dit probleem en eventueel een oplossing?

17. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je 360 in het dashboard in op 60 hrz en je probleem is opgelost! :)

Het makkelijkste is om de switch van je component kabel (mits je die gebruikt) om te zetten naar tv, vervolgens naar je settings gaat om je 360 van 50 naar 60 hrz te zetten. Schakel vervolgens je component kabel terug naar HD en je demo loopt als een trein! :)

18. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    shit ligt het aan de hrz of je iets kan spelen ja of nee dat is echt maf

19. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, hier heb je wel een goed punt. ik had al zo'n 500 euro uitgegeven aan de 360 + games en toen vond ik het wel ff welletjes. ben idd wel van plan om een goede gewone tv of een lcd te kopen. had echter geen zin om direct meer dan 1000 euro uit te geven! 8)

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina