1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Man o man... Dat spel ziet er naar mijn mening echt prachtig uit! Maar ik weet niet of dat 100 % betroubaar is, aangezien ik Def Jam ffNY op de Gamecube gewend ben:p

Ik vind die langzame gameplay eigenlijk helemaal niet storend, heerlijk hoe een gevecht alle kanten op kan gaan, en nog heerlijker om iemand een lekkere KO te slaan_O_

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Fuck fuck, ik ben nog aan het downloaden, ik wil spelen, nu!!!:D

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zij ik.... :p

Ben hem nu aan het downloaden. Misschien komen (net zoals vorige week) deze dag wel meer nieuwe downloads.

4. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een kut game is dit zeg...de graphics zijn wel super mooi maar ja als je daar een game op moet baseren..val echt in slaap met dit spel zo langzaam gaat het..dit is toch geen vechten meer?

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Nu net wat Vassie zegt. hij is zooooo mooi maar maak de gameplay dan ook mooi.

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Jeeeh! ik vind uhm echt vet! Het ziet er echt super mooi uit en moet je die huid zien! Ik het vechten ook goed gaan. Het enige probleem is dat je ff de combos en alles uit je hoofd moet leren en als je dit goed kan, dit heel vet kan zijn. Vooral op Xbox live lijkt me zon game echt brutal. Mischien dat ik deze game ooit koop als i wat goedkoper is. 60 euro vind ik te veel omdat ik niet zon boxfan ben,, maar voor 40 euro zou ik uhm halen :D

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind hem ook wel vet! maar is het echte spel ook zo makkelijk? omdat ik heb nog nooit fight night gespeeld maar won het 1e potje al met een K.O.

8. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Duurde dat downloaden bij jullie ook zo lang?? bij mij is ie echt zo traag, al bijna een uur bezig ofzo en nog steeds maar op 80%..

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    bij mij 20 minuten. maar het is heel raar ik begin met downloaden dan als hij op 1% staat druk ik B en dan ga ik weer downloaden maar dan staat hij opeens op 50%:confused:

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem zojuist gedownload en gespeeld en ik was echt even stil. Die boxers zien er zo ongelofelijk mooi uit.
    Vooral als je een klap geeft waardoor iemand onderuit gaat, dan laten ze die gozer zijn gezicht in close-up zien.
    Dan zie je echt de huid bewegen waar de klap op komt en bloed en zweet wegspatten.
    Echt ongelofelijk mooi _O_

Het commentaar is trouwens goed verzorgt.

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Met Hopkins (blauw) is het heel makenlijk om te winnen. Hij heeft een hele relaxe upercut. Als je moet die Jones JR speelt (rood) dan wordt het al wat moeilijker. Probeer maar is te winnen ;)

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, echt een verschrikkelijk spel. Houd ook helemaal niet van boksen. Maar een beetje tempo mag er wel in. Ik heb ook echt het gevoel dat die klappen zacht aankomen. Nee, dees ga ik snel weer verwijderen.

13. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Je haalt de woorden uit me mond, serieus een kut game, lang leve de demo's :cool:

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net ook die fight night demo gedaan, en vind hem echt wel vet hoor :) Vooral die close-ups zijn zeer vet in beeld gebracht, enige nadeel vind ik dat als je bokser op de grond slaat je zijn voeten/been door de grond heen ziet gaan :confused:

Maar over dat slome gedoe? Je moet gewoon zorgen dat je blockt en dan gelijk weer kan slaan, als je dat eenmaal goed onder de knie hebt gaat het naar mijn idee een stuk sneller.

Over dat zacht aankomen van klappen? Je moet gewoon sommige moves is proberen dat je zon soort uithaal geeft, gaat hij eerst naar achter en dan haalt die hard uit. Die klappen komen volgens mij best hard aan ;) :9

15. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game! Ik heb de demo net gespeeld op m'n gewone tv en met de gewone scart en het zag er al geweldig uit. Je ziet echt dat de boxers getekent raken door de klappen en moei worden. Het is vrij pittig ook, iig met Jones JR (enige waar ik nog mee heb gespeeld). Maar met goed voetenwerk en counterpunches kom je een heel eind. Af en toe lijken de stoten wat traag, maar als je een vlotte combo op het hoofd van de tegenstander loslaat, dan weet je echt niet waar je moet kijken zo gaaf! Verder zijn de replay's erg vet (bloed spuit er uit) al is er soms wel een camaraconflict in de replay's (hopenlijk lossen ze dat nog op). Ik hoop dat ze de Xbox Live kant goed ontwikkelen met zowel one on one als toernooien e.d. en dan wordt dit zeker een titel die ik ga halen :)

16. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    krijgen Amerikanen andere donwloads dan ik? ik ga dan met die trialkaarten een amerikaanse gamertag maken dan....

17. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe alleen nog wat filmpjes en trailers waar je weinig aan hebt.

Ik denk dat ze demo's wel overal gelijk laten lopen.

18. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou al zeggen, dan voelde me ik echt genaaid. Die marketplaats vind ik een van de beste features op de 360 en dan zie ik dat de Amerikanen worden voorgetrokken.........Damn U Bush!

19. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wanneer dr een keer een leuke demo te downloaden is. Enkel Kameo was leuk, de rest was niet veel soeps. En Amerikanen zullen geheid worden voorgetrokken, maar uiteindelijk krijgen wij het ook wel. Maar kunnen de Amerikanen wel al de King Kong demo downloaden??

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kunnen ze al een hele tijd, en wij moeten nog steeds wachten. Er is niet eens gezegd of hij hier nu wel of niet op marketplace komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina