1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Tot nu is de King Kong demo alleen nog speelbaar via de Kiosk Demo Disk, wat wel raar is dat ze zeiden dat die bij de release te downloaden was, maar heb 'm niet zien verschijnen :9

2. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geldde dat voor Amerika of voor Europa?

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Beide, vanaf de release ben ik op de hoogte van demo's in Europa, maar heb sinds kort een extra account voor Amerika, is zo beetje het zelfde behalve de trailers, to nu zijn ook alle demo's blijven staan op Marketplace, dus lijkt me een beetje onlogisch dat ze de demo hebben verwijderd, zeker voor een release game ;)

4. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu een ingame trialer van de Fight Night 3 demo te kijken bij www.insidegamer.nl en het ziet er onwijs mooi uit.......het spel niet die negers.....

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Martini
    Ja dat is waar. Ik had wel ergens berichten gelezen dat King Kong in Amerika erop zou staan, maar die posters zullen dan wel uitgegaan zijn van de aankondiging.

6. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
  7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En jij hebt hem niet op je Amerikaanse account staan, vreemd.

8. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Der is helemaal geen king kong demo zelfs niet op de Amerikaanse Marketplace

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hebben jullie ook vaak lag als jullie DeathMatch doen? 2 van 3 potjes kon ik niet eens fatsoenlijk tegen iemand spelen. Bij 1 potje ging het wel goed maar hadden de rest volgens mij allemaal lag, had 10 kills en de kerel die 2de stond had net 2 kills :confused: En neen zo goed ben ik toch ook niet :eek:

Quake 4 ^^

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De snelle gameplay maakt van deze game echt dé shooter voor de 360 op dit moment, maar de network code is zo ongelooflijk slecht...als je non-ranked speelt is het niet zo erg..dan speel je gewoon in een nederlandse server. Maar in ranked games kiest het spel een willekeurig iemand uit om als host te functioneren...dat leidt 8/10 keer tot enorme lag...bv. als enige Belg/Nederlander spelen met 7 amerikanen...de game zal degene kiezen die het verst woont van alle andere spelers...dus met mijn hoereconnectie moet ik soms 7 amerikanen hosten haha. Als je dan host bent heb je zo'n enorme host advantage dat je alle andere gasten met een paar kogels kan killen en zei jou bijna niet.

11. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik had 2 potjes gespeeld (allebij geowned, ja kapsones) 1 was niet met zoveel en had ik geen lag maar de andere was helemaal vol en daar had ik 3/4 wel lag

12. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe download content (9 januari)
    - Project Gotham Racing 3 Demo (PGR3)

NOTITIE Ik moet er wel bij zeggen dat de demo 1.25 GB is ;)

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Komen ze laat mee ;).
    Meesten hebben dit spel al als launchtitel gekocht :)!

Jammer dat die HD niet stukken groter is want met al die demo's etc... staat ie zo vol als het zo doorgaat!

14. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Zo die demo is echt teleurstellend!
    Wel leuk enzo maar 1.25 GB is een beetje veel voor 2 levels!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben ik nou de enige die vind dat deze opmerking niet kan? :{

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    PGR 3 demo online!!!

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  17. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ow die ga ik dan vrijdag downloadne (krijg vrijdag een nieuwe Tv...eindelijk!!!)

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    YES HIER WACHTE IK OP!

Eindelijk ik hoopte al dat er een demo van zou komen. Ik zit namenlijk zwaar te twijfelen of ik uhm aan zou schaffen of niet. Ik ben namenlijk niet zon racefan maar toch lijkt PGR3 mij stoer.

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Van mij mogen ze er wel demo's van King Kong en PDZ erop gooien :). Die lijken mij nog wel interessant.

20. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Welke banen en auto's hebben ze in de demo gestopt? Niet dat het uitmaakt... heb het spel allang... maar toch vet_O_

Nog 11 dagen en ik kan weer xboxen:eek: *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina