1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Dat vind ik nou ook! Iedereen hier vindt dat hij/zij het recht heeft om te eisen dat de demo NU te dowloaden is. Alsof het een schande is van EA om de demo uit te stellen.

Kom op mensen, wees blij dat er een GRATIS demo komt, voordat het spel er daadwerkelijk is.

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    soms is het idd wel irritant dat ze je met een dooie mus blij maken (ik was anders niet zo blij met mijn mus 8) ) maar het is en blijft een non-profit service, die demo's

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het allemaal wel weer erg overdreven hoor. De wereld vergaat toch niet als de demo een paar dagen later komt?

Ik ben nu volop bezig met Oblivion, dus ookal komt de demo over een maand dan boeit het me niet. Het is leuk als ie komt, maar als ie later komt zal ik er niet wakker van liggen, omdat ik toch nog helemaal bezig ben met Oblivion.

De demo's zijn ook nog eens gratis, dus ik vind niet dat je echt wat te klagen hebt.

4. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je niet zo druk man.. Ze kunnen het ook helemaal niet doen

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop het spel toch al, van mij hoeft die demo er niet tekomen.

6. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is uitgesteld mensen dus niet meer weer 100 keer dezelfde vragen van: Waar blijft hij nou?!

Zie bericht hieronder en braaf nog een paar dagen wachten :p

---------------------------------------
    Battlefield 2 360 demo begin volgende week

Gepost door Erwin Vogelaar - zaterdag 25 maart 2006 - Bron: RogueSoul
    De demo van Battlefield 2: Modern Combat zou gisteren online moeten staan, maar vele teleurgestelde gamers kunnen nog steeds niets van Marketplace downloaden. Leden van het EA forum hebben dan ook een e-mail naar EA gestuurd met de vraag waar de demo blijft. In een reactie liet EA weten de demo uitgesteld te hebben tot begin volgende week. Een reden voor het uitstel geven ze niet, maar de demo moet dinsdag of woensdag online staan.

"The game was to be on the marketplace this Friday 24th of March, but it was pushed back until next week. It should be up some time between Tuesday the 28 or Wednesday the 29 of March."

Tijdens het wachten kan er een filmpje bekeken worden over het verschil tussen de Xbox en de Xbox 360 versie van het spel. In het filmpje legt een ontwikkelaar uit in hoeverre het Xbox 360 spel veranderd is. Het filmpje is op XboxCore te bekijken door op deze (doel opslaan als), of al die het niet doet op deze link te klikken.
    ---------------------------------------
    Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/29850 &

Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb net pas de demo van Blazing Angels gedownload, omdat ik het de afgelopen dagen te druk had met Oblivion.. Maar ik vind het echt een koel spel!

8. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga die demo niet downloaden. Lijkt me zonde van mn tijd. Ik houd alleen van vliegspellen zoals Panzer Dragoon Orta

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het werkelijk een ruk-demo! waarschijnlijk komt het omdat het beeld te blurryy is en het niet lekker bestuurd, nee doe mij maar Crimson skies

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik vind het wel lekker besturen hoor :) iets ingewikkelder als CS, maar dat vind ik uitdagender en het vergt zo meer van je coördinatie en skills. En ik vind het spel ook vrij mooi, niet super, maar vrij mooi. Vooral het kleurgebruik..

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja kleurgebruik geeft idd sfeer, maar de besturing vind ik juist makkelijker als CS en dat vind ik zo jammer, hier druk je naar rechts en je vliegtuig maakt een bocht bij CS was het zo dat je eerst je vliegtuig een kwartslag moest draaien en dan omhoog vliegen zeg maar.

12. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    niet lekkere besturing juist wel man, een stuk beter dan in CS
    + deze game wordt echt wel VET, de sfeer is super echt 2e wereld oorlog achtig ook perfect qua kleuren ;)

neej ik haal deze game wel als ie uit is 20 man online!!!!

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de demo dan deze week nog uitkomt, want zaterdag ben ik een weekje naar italie..

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vind trouwens ook het tactiek gedeelte vrij goed, niet te ingewikkeld maar effectief. Echt superkoel om met je squad op een invliegende groep Duitse vliegtuigen af te razen :cool:

15. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de graphics niet eens zo heel slecht, met intense luchtgevechten lijkt me best vet*)

De controls zijn te debiel simplistisch, komop man je linker pookje naar rechts en je maakt een perfecte bocht? Geef mij maar aparte controle over rolroer, staartroer etc etc, veel fijner:)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen dooie mussen gevonden vandaag, vogelpest zwakt dus af ;)

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha blijft mr doorgaan die gozer8)

18. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ze blijven geen dooie mussen uitdelen bij EA ;)

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah en nog gratis ook. Sweet!

20. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag de demo van Burnout maar eens gedownload. Na 1 keer spelen had ik het dan ook direct gezien....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina