1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    idd niet zo veel (deze keer heb je zelfs geen cc nodig, dus dat is al helemaal top_O_ ), koop ik dat maar gelijk met de hd, die wel veel te duur is ;) ... (ja, ik heb de core gekocht, wat moet je anders als de premium nergens meer te krijgen is |:- )

2. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    1. Je kan met Xbox Live Silver Quake 4 online spelen (dus je hebt geen Xbox Live Gold nodig)

2. Ik vind Xbox Live niet zo duur. Ik zelfs heb het niet want ik heb niet veel games later als Nba 2k6 en gears of wars etc heb dan ga ik wel Xbox Live Gold halen.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    1. _O_ :9 jippie

2. Opzich is het niet zo duur, maar je moet wel het geld hebben. En nu ik dat ff niet (meer) heb komt het zo in het begin toch wat duur over (k w8 nu op studiefinanciering, waarvan ik letterlijk 99% aan lesgeld enz. moet uitgeven)

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Klopt het dat na verloop van tijd live automatisch stop met downloaden? Dit ondervind ik bij het downloaden van PRG3 demo. Er vervelend :mad:

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    als je niks doet krij g je idd de list te zien van wat je gedownd hebt! beweeg je de stick van je controller dan zie je dat hij gewoon verder is gegaan met downloaden? of bedoel je dat niet!

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Als je nog langer wacht, stop de download helemaal :mad: Volgens mij ben ik dan helemaal van live af en moet ik eerst opnieuw inloggen. Nu zit ik zo al een tijdje naast en is er niets aan de hand.

7. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook kiezen voor 1 maand live, of 3 maanden! ben je dus minder geld kwijt. 1 maand is dacht ik 7 euro, en 3 maanden zal wel iets van 20 euro zijn ofzo..

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij stopt met downlaoden is omdat je de screensaver functie hebt aanstaan. Als je de demo in 1 keer wil downloaden dan moet je of om de 5 minuten ff op een knopje drukken, of de screensaver functie uitzetten. Dat hij je uit Live gooit is geloof ik ook zo'n soort functie.

Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Als de scheensaver aanstaat gaat het downloaden gewoon door hoor! (teminte bij mij!)

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Serieus?
    Ik heb hetzelfde als Geertbargeman.
    Soms wordt ik zomaar in eens Ge disconnect :confused: .
    Zwaar wazig.
    En hoe zet je die Timer Functie of screen saver ding dan uit?!
    Want het is heel irritant. Ga je naar beneden terwijl je download, kom je boven is hij gestop en zit hij nog op 76 %.

11. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook!
    Tenminste.. ik denk niet dat mijnes de PGR3 demo in 5 minuten heeft gedownloadt :p

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Oplossing uit andere thread. Lijkt te werken :)

13. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    5 min is idd wel snel, ik download een demo gemiddeld in 15 min.

14. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het dat zijn wat BlueEyedNigga zei. Zodra je een tijdje inactief bent start de screensaver op (scherm wordt donkerder en controller schakelt zich uit). Zodra je op de controller drukt cancel je de download tenzij je de cursor niet op "cancel download" zet. Of natuurlijk die screensaver gewoon uitzetten, maar dan heb je kans dat je scherm inbrandt.

15. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    full auto demo zal vanaf 25 januari via de marketplace te downen zijn. betreft dezelfde demo als die bij de OXM zat!

16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, was al eerder gepost. Toch leuk voor een bevestiging ;)

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Enige tijd terug kondigde Sega aan dat ze een demo beschikbaar zouden stellen op de Xbox Live Marketplace van hun arcade racer/shooter 'Full Auto'. Een datum werd toen niet genoemd, maar dat hebben ze vandaag uiteindelijk wel gedaan.

De demo zal dus op 25 januari beschikbaar gesteld worden, en dat is iets minder dan 3 weken voor de uiteindelijke release van de game. Nog even wachten dus en de gelukkige eigenaars van een X360 kunnen eindelijk proeven van de geweldige gameplay actie die 'Full Auto'.

post nu ng eens dat het een bevestiging was van sega

18. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    dit was al bekent!

19. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op de demo van gears of war!!!

20. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    morgen weer wat nieuws...wie weet he..geef je alleen heel weinig kans..

denk eerder iets als pdz aangezien die er nog niet is of tony hawk ofzo.. hoop meer op saint's row maarja..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina