1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen er morgen eindelijk wel eens de demo van King Kong opzetten :D.

2. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt zinloos als ze er demo's gaan opzetten die al te koop zijn in de winkel. Dat is toch niet het principe van een demo, een demo wordt toch vrijgegeven om te laten zien hoe het spel in elkaar steekt enz. Of moeten we nu gaan spreken over "pré demo's" en "demo's"?

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Een demo is om een game te testen. Aan de hand daarvan kijke je of je hem koopt of niet :) Bij de 1e xbox was het een blinde gok of de game je beviel of niet. Nu kan je eerst testen.

4. Sander Sander

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb demo's altijd gezien als een soort van vroege demonstratie van het spel voor de bladen enz. Naar mijn weten is het nooit gebruikelijk geweest om demo's uit te geven nadat het spel al gereleased is toch?

5. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als mensen zitten te twijfelenen er is een demo, dan kunnen ze sneller beslissen of ze het spel kopen.

6. Sander Sander

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik, dat zei Geertbargeman ook al. Maar wat ik bedoel is dat als alle demo's pas online worden gezet als het spel al gereleased is, eigenlijk het principe van een demo weg is. Het lekker maken van mensen door ze alvast een demonstratie te geven van wat ze kunnen verwachten dus.

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt op demo's van Gears of War, Prey, Oblivion, Saint's Row en Test Drive Unlimited.

Dit lijken mij echt fantastische games worden:) Ik zal ze zeker kopen als de demo ook een beetje leuk is.

8. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    en je geeft geen demonstratie als de game al gereleased is? Wat is het verschil dat hij volgende week uitkomt of al uit is? als je hem niet heb wil je gewoon een demonstratie zien

9. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Edit:confused:ander Sander :p punt is denk ik dat als ze de demo uitbrengen voor de game, je kan bepalen of je hem op release koopt of niet. als ze de demo pas 1 maand nadat de game gereleased is uitbrengen heb je die maand misschien nog steeds twijfels.

Greetz, Michiel

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Sander Sander (laten we voor de goede orde zijn naam maar niet afkorten O-)) heeft wel een punt. Het publiceren van een demo laat wel zien wat je bij de release van de game kan verwachten. Probleem bij xbox live demo's is dat het allemaal demo's zijn van launchtitels. Deze demo's konden ze dus van te voren nog niet uitbrengen. Hopelijk komt hier in de (nabije) toekomst verandering in :)

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    klopt het dat je op market place nu niks kunt dowloaden? (xbox live down!)

Hij doet het weer!

Geen nieuwe demo,s! 1 filmpje over windows mC nETWORK

Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  12. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt dom geen demo...

13. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kijkt bij All New Demos and Trailers.. Dat zijn de rencte toevoegingen.

Kijk bij List by Game voor alle downloads tot nu toe en bij More Videos and Downloads voor interviews, muziek en nog wat meer..

Verder kijken dan je neus lang is vriend ;)

14. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat je het tegen iemand anders hebt als mij..en hier kan je precies zien wat er allemaal nieuw is aan content:
    majornelson.com
    marketplace

De rest is oud nieuws!

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt Full Auto de moeite waard om te downloaden?? Wat voor soort spel is het??

16. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Vast wel, is een combinatie van een race/shooter *)

17. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had net gelijk ff een kort trailertje gekeken. Lijkt me een beetje een Burnout kloon. Met een snufje Mario Kart (afschieten van je tegenstanders). Ach, voor een gratis demootje lijkt het me wel aardig

18. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    Stond de madden demo er al op :confused: naja vin ut wel leuk spel, maar vin ut allemaal meer van utzelfde...

19. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    Madden staat erop, het is niet veel anders dan andere madden delen

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb gehoord dat de Full Auto demo een erg slechte framerate heeft, met dips onder de 15 fps. Verpest echt het spel vind ik, hoop dat ze dat nog optimaliseren.... |:-

Zifnap

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina