1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Ik kan niet uit dat model opmaken of deze ook een modem is ... Ik denk dat je dit bij de winkel waar je deze wilt kopen dit moet na vragen .... de brochure is hier erg vaag over
     
  2. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig dat ik dus niet de enige ben die dat verwarrend vond!;) En hoe zit het met die ethernetkaart?
     
  3. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, heb de WRT54G v2.0 en de WPC11 besteld, WET54G v2.0 komt pas over een tijdje uit.

    Bedankt!
     
  4. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom de WPC11 en niet de WPC54?? Beetje zonde lijkt me..
    Als het goed is komen de WET54G v2.0 volgende week binnen...
     
  5. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een redelijk oude laptop, die ik alleen gebruik voor internet/msn/schoolwerk, en enkele mp3's afspelen/kopen ;)
    Films of moderne games spelen kan het dingetje echt niet aan...
    De WPC11 kan toch wel gewoon overweg met de router WRT54G?

    Over de WET54G, er stond 11-09-04 of 09-11-04 als verwachte releasedatum, maar is dat nou 11 september of 9 november??? Maar als je zegt dat hij volgende week binnenkomt, hou ik de site in de gaten. Als ik maar live kan zodra PES4 uit is. _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  6. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vandaag WRT54G en WPC54G (helemaal niet besteld, maar goed) binnen, en na een paar uurtjes rommelen zit ik nu lekker boven op mijn laptop online te pielen. Nog even wachten tot ik Live! aanschaf, ook al omdat mijn XBOX (drie weken oud :mad: ) geen zin meer heeft om zijn disclade open te doen.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb nu een router/accespoint aan de computer en modem aangesloten. En de wirelles accespoint op de xbox.
    Nu krijg ik als melding na alles ingevuld te hebben (niet goed waarschijnlijk) dit:

    THE NETWORK GATEWAY COULD NOT BE REACHED. VERIFY THE IP ADDRESSES MATCH THE SETTINGS PROVIDED BY YOUR ISP.

    Wat doe ik nu fout? En wat MOET ik doen?

    Ook heb ik een link kabel via mijn xbox aan accespoint! Want rechtoe rechtaan kabel doet hij nie:confused:! Ik dacht dat je juist GEEN crosover kabel mocht gebruiken.
     
  8. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, je hebt toch garantie?
     
  9. gerwinf

    gerwinf Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi X-box forummers,

    Ik ben van plan van de week een xbox te halen (ps2 heeft het begeven) en wil graag hiermee xbox-live gaan gebruiken. Een van de pluspunten van een xbox. Nu heb ik een draadloze router (Speedtouch 570 - Planet Internet) die data verzend heen/weer naar computer dmv een usb hub. Nu vraag ik mij af hoe ik het beste mn xbox kan aansluiten op deze router.

    [​IMG]
    Op het plaatje is poort (F) aangesloten op de telefoon (verbinding naar buiten).
    En poort (E) is nog vrij.


    Zelf denk ik dat ik het volgende moet aanschaffen:
    http://www.speedtouch.com/prod180.htm

    Ik heb veel reacties al gelezen in deze topic, maar ik kom er niet helemaal uit. Deze router moet volgens mij wel geschikt zijn. Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  10. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wil nu ook eindelijk op live, maar de enige mogelijkheid is draadloos, nu internet ik al bijna een jaar via de draadloze router/modem Linksys WAG54G Wireless-G ADSL Gateway
    [​IMG]
    maar nu wil ik een aparte adapter bijkopen want ICS en draadloze router is geen goed plan.
    Nu heb ik twee keuze wat betreft linksys:
    De gameadapter WGA54G a € 81.05-incl
    [​IMG]
    of de ethernet bridge adapter wet54G a € 90.44-incl.
    [​IMG]

    Welke kan ik het beste nemen? Of zijn er betere suggesties? En kan ik deze beide ook gewoon op m'n pc aansluiten?

    BVD
    Dapower
     
  11. AkirA074

    AkirA074 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter weet ik niet, maar iig 1 zonder problemen. Kijk maar of je dr wat aan hebt.

    Vorige week een 2-tal Asus WL-300g Access points (54 Mbps) gekocht.
    [​IMG]
    Ik was WiFi-loos dus had geen dilemma met een al aangeschafte AP, voor 140 eurie was ik klaar
    1-tje op mn wired LAN en 1-tje direct op mn Xbox. Het e.e.a. ingesteld op de AP´s,allemaal uit de setup guide te halen, piece of cake.

    http://www.tweakers.net/pricewatch/62855
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  12. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand antwoord om m'n post van de vorige pagina?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat zijn je MT NT IC en L en P waardes? Druk na trouble shooter op Y noteer L en P ... druk daarna op A) noteer MT NT IC

    Tnx
     
  14. SmileBringer

    SmileBringer Lorekeeper

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    L: 0ms (0ms)
    P: 0 / 0

    MT: 1 (0015 - 00FD)
    IC: 1 (0015 - 00FD)
    NT: 0

    Edit: 00F0 is t waarschijnlijk..beetje lastig te lezen vanaf hier (pc ver van tv vandaan)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je poorten staan niet open ... kan je je xbox in de dmz zone van je router zetten ... Je NT moet 1 zijn

    Het lijkt net als of jouw xbox niet bekend is op het netwerk

    NT: 1 = open netwerk
    NT: 2 = beveiligd netwerk
    NT: 3 = gesloten netwerk
    NT: 0 = netwerk niet gevonden / bestaad niet

    staat er nog meer bij je foutmelding?

    Het gaat mij om de 1, 2 of 3 waardes ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  16. SmileBringer

    SmileBringer Lorekeeper

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0


    Oke.. ff voor de zekerheid (omdat het na instellen van DMZ nog niet werkte) direct aangesloten op modem met volledig automatische detectie en het instellen van een verplicht MAC adres, anders werkt t niet(provider check).

    1) New Account
    2) Welcome... Continue..
    :cool: Could not connect to Xbox Live. Do you want to troubleshoot your network connection? Yes
    4) Cables Connected
    IP Settings Configured.
    DNS Resolved (lange tijd, ongeveer 40 sec)
    XBox Live Not Found
    Help scherm..
    5) B (exit help scherm)
    6) Y
    1.00.5971.01
    W: 0000 - 0015
    X: 0000 - F021
    Y: 00C2 - 03E0
    Z: 0000 - 0000
    L: 0ms (0ms)
    P: 0 / 0

    7) A
    MT: 1 (0015-00F0)
    IC: 1 (0015-00F0)
    NT: 0

    That's it.

    Met nog steeds een poort error. Betekent dat dan dat het bij mijn provider nog steeds niet goed geregeld is? In dat geval...wat moet ik vragen aan hen om te wijzigen? Ze zeggen dat ze iets gewijzigd hebben..of ze nou daadwerkelijk een poort hebben opengegooid weet ik dus niet.

    Ook enig idee naar welk adres de Xbox probeert verbinding te maken? Misschien dat dat adres of die gehele range wel geblokkeerd wordt door mijn provider...who knows.
    Kheb in iedergeval een zakelijke provider die veel toestaat.

    Edit: Overigens net nog via XboxConnect (link) gespeeld (Project Gotham Racing 2) met spelers geconnect via mijn host.. via mijn routerverbinding.
    Ook kan ik de Xbox pingen op mijn netwerk vanaf een pc.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm je zit nog steeds gevangen in je netwerk (of binnen in je provider)

    deze poorten moeten openstaan voor Xbox Live

    TCP 3074, UDP 3074 en UDP 88.

    je ontvangt geen data packets en onder vind geen latency nog kom je naar buiten NT:0 ... dit betekend dat 1 van poorten nog geblokeerd word :eek:

    //Edit xbconnect = intern netwerk ... waar de pc naar buiten kijkt ... data van je xbox connecteerd niet regstreeks met data van een andere ... sterker nog in een beveiligd netwerk kan je zelfs nog xbconnecten
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  18. SmileBringer

    SmileBringer Lorekeeper

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. Ik heb je antwoord doorgestuurd naar mijn contactpersoon bij IS Interned. Hopelijk weten ze nu wat ze moeten instellen op de core routers mbv acl's.

    Ik laat je nog wel weten als ik een stapje verder ben. Thx sofar.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    No problem ... gaat over in slaap modus ...
     
  20. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wil nu ook eindelijk op live, maar de enige mogelijkheid is draadloos, nu internet ik al bijna een jaar via de draadloze router/modem Linksys WAG54G Wireless-G ADSL Gateway
    [​IMG]
    maar nu wil ik een aparte adapter bijkopen want ICS en draadloze router is geen goed plan.
    Nu heb ik twee keuze wat betreft linksys:
    De gameadapter WGA54G a € 81.05-incl
    [​IMG]
    of de ethernet bridge adapter wet54G a € 90.44-incl.
    [​IMG]

    Welke kan ik het beste nemen? Of zijn er betere suggesties? En kan ik deze beide ook gewoon op m'n pc aansluiten?

    Kan iemand ff snel reageren want ik wil een van deze twee zo snel mogelijk bestellen!
    BVD _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina