[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah ze zijn alle drie goed ... hangt van je aparatuur af welke je al hebt ... eigenlijk zou ik gewoon merk trouw blijven dus ook een linksys bridge kopen ... maar ja de keuze is aan jouw ... een goed advies kan je bijna niet geven
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  2. Dapower

    Dapower Dapower NL

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Die WAG54G Wireless-G ADSL Gateway van de bovenste afbeelding heb ik dus al,
    maakt het verder dus niet uit of ik de game adapter of de ethernet bridge koop t.b.v. Xbox Live?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat maakt niet uit
     
  4. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    gisteren heeft mijn broer een draadloos internet netwerk aangelegd voor zijn Apple laptop. Het werkt fantastisch, dus ik op zoek naar draadloos Xbox Live. Wij hebben nu een Airport Extreme (kijk op hier en kijk naar hardware, Digital Life, Airport Extrem)

    Welke router moet ik nu gebruiken? Ik zat zelf te denken aan de Linksys BEFW11S4.
    Wat denken jullie?

    Mvg,
    D-STR.com
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de meeste draadloze routers werkenm linksys geeft geen problemen
     
  6. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus met een
    [​IMG]
    Apple Airport Base Station Graphite, dus de OUDERE VERSIE met 11 mbs

    plus een

    [​IMG]
    Linksys BEFW11S4

    kan ik overal in het huis op Xbox Live? Of moet er nog meer bij?

    De Linksys BEFW11S4 ondersteund de Xbox toch?

    Alvast bedankt _0/
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja die ondersteund de xbox .. ik weet niet of apple airport base compatible is met de linksys :eek:
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Eindelijk aangekomen bij de laatste stap voor mijn Xbox Live [eindelijk!]. Alleen het is nogal een probleem denk ik. Ik heb namelijk een wireless router. Het werkt met van die kastjes van BenQ met een USB kabeltje. Maar nou zit er in mijn Xbox dus een LAN-poort. Hoe krijg ik USB in LAN omgetoverd zonder computer?! Het spreekt denk ik voor zich een zo goedkoop mogelijke oplossing te krijgen :+
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    niet ... je hebt een wireless bridge nodig (dus waar een lan adapter aan vast zit/ bijv de wireless game adapter)

    1 van deze 2 dus

    Nu heb ik twee keuze wat betreft linksys:
    De gameadapter WGA54G a € 81.05-incl
    [​IMG]
    of de ethernet bridge adapter wet54G a € 90.44-incl.
    [​IMG]
     
  10. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niemand me helpen bij mijn probleem die ik 3 posts hierboven heb?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    linksys ondersteund de xbox ... maar ik weet niet of apple airpot Base station en linksys compatible zijn ... ik verwacht het eigenlijk niet
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wilde eerste de Linksys WEP54G v2.0 kopen, maar deze is voorlopig nog niet leverbaar... Heb nu de USR gaming adapter gekocht en werkt perfect met mijn Linksys wireless router.
     
  13. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb een klein probleempje namelijk dit:

    ik heb een belkin router en hij werkt perfect etc.
    deze http://catalog.belkin.com/IWCatProd...rking/Draadloosnetwerken/80211bdr...etwerken/
    maar er is 1 probleem er zitten maar 3 poorten in en ik heb 1 pc op aan gesloten en 3 xboxen en nu moet ik telkens kabels verwisselen en kan ik niet met die 3 xboxen tegelijk op live.
    kan het werken als ik op 1 van die poorten een hub aansluit?
     
  14. Hobbes2002

    Hobbes2002 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    WET54G niet aan de praat

    Hey,

    ik heb mij een linksys WRT54G draadloze router en een linksys WET54G draadloze bridge gekocht. Alles werkt inmiddels prima.

    Nu heb ik nog twee vragen:
    1) hoe zet je nu alsnog een ftp-verbinding op om files van/naar mijn XBox te ftp'en?
    2) Mijn email werkt niet meer (@Home). Moet ik in de router of bridge iets instellen zodat hij de mail wel kan ophalen?

    Hoop dat jullie mij helpen kunnen.

    Thanx,
    Marc
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  15. Jokr

    Jokr Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok een hele stomme vraag misschien maar voor mij is het nog steeds niet helemaal duidelijk wat ik nou precies moet doen.
    Ik heb een linksys wireless router en wil nu ook een wireless adapter kopen.

    Nou heb ik 2 of 3 opties?

    1. de WGA11B
    2. de WGA52

    3? de wet54g bridge?

    Mijn vraag is nu dus kan ik met die bridge ook gewoon live spelen? Of moet je dan ook nog zon gamingadapter kopen?
    Bedank
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al in een andere thread heb gepost ziet sinds kort mijn netwerk er zo uit:
    [​IMG]

    Ik ben absoluut geen expert, maar zover ik weet kun je een bridge gebruiken om je Xbox aan te hagen, maar ik weet het niet 100% zeker.

    Even iets anders:

    Gisteren heb ik heel veel moeite moeten doen om mijn Live verbinding aan de gang te krijgen (terwijl het eerst wel werkte).

    Als je problemen hebt met je Linksys-G router, dan helpt het om de nu volgende optie in router menu uit te schakelen: onder Administration moet je de optie UPnP op Disable zetten.

    Ik weet dat er geen specifieke vraag hiernaar was, maar het leek me handig om het hier te vermelden, omdat ik zelf aardig wat heb moeten zoeken. :)
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deze router :
    [​IMG]
    Linksys wireless AP + cable/ DSL router + 4-poort switch BEFW11S4

    4 poorts 10/100 Switch
    Roaming
    Best Accesspoint
    Load balacing
    Wi-Fi standaard
    Netwerk verkeer filter
    RP-TNC antenne aansluiting


    BEFW11S4


    met deze ontvanger:
    [​IMG]

    Linksys Wireless-B Game Adapter Euro 41,65incl Euro 35,00 excl

    Zonder Lag draadloos gamen
    Geschikt voor PlayStation®2, Xbox™, and GameCube™
    Easy setup


    WGA11B


    Gaat dit lukken? En ga ik echt geen lag krijgen zoals dat daar staat? Gebruik hem alleen voor XBC. En wat raden jullie mij anders aan? Ben al in het bezit van deze router, dus graag daar een oplossing bij :) BVD
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  18. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    @geertbargeman: Ik weet niet of je die router al hebt aangeschaft, maar als dat niet zo is zou ik voor een G router gaan in de plaats van B. De prijs van de G routers is een stuk gezakt en je bent daarmee iets beter voorbereid op de toekomst.

    Zelf had ik ook de BEFW11S4, maar die heb ik pas vervangen en daar heb ik geen spijt van. :)

    /edit

    Ik lees nu net dat je die router al hebt, dus dan gaat het over, maar ik laat mijn reactie maar staan voor mensen die nog een router willen gaan aanschafen. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2004
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die router heb ik al (jaar geleden aangeschaft), en daarbij een usb reciever :mad::mad: , die het ook nog eens niet goed deed :mad: Als er nou een was met ethernet, was het hele probleem dus al opgelost :) Helaas is dat dus niet het geval, en zoek ik nog zo'n reciever. Is dit een goede, en krijg ik echt geen lag? Anders koop ik hem.

    edit: lees nu je edit pass 8)

    edit2: werkt een G reciever op met een B router? Want als ik dan nog een van router wil wisselen, heb ik al een reciever :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2004
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan iemand mij dit even vertellen? Kan ik er 1tje aankaufen :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina