1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in een nieuwbouwwoning zit, dan heb je waarschijnlijk gewapende vloeren, die zijn nogal slecht voor het bereik. Muren zijn nooit zo'n probleem eigenlijk. Dus als je xbox op dezelfde verdieping staat zul je geen problemen hebben.
     
  2. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie ook een wrt54gs staan.....wat is het verschil tussen deze en de wrt54g?

    (oh, en is ActieCom een beetje betrouwbaar om bij te bestellen?)
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heeft een speedboost, is leuk maar dan moeten de overige onderdelen dat ook ondersteunen, de game adapter doet dat niet maar het kaartje voor je notebook is er ook een een speedboost variant.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Actiecom is erg goed. Zondag besteld dinsdag bestelling binnen.
     
  5. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, das wel erg focking snel... _O_
    Ik ga meteen bestellen, zodra ik hun mailtje krijg met mijn bestellingsnummer...
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dinsdag mijn fout al hersteld :) Zondag zitten ze dicht. Dus als je gewoon een dag nadat je besteld hebt.
     
  7. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb gisteren de WRT54G en de WGA54G besteld....is het allemaal makkelijk aan te sluiten, of zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden?
     
  8. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan flink klooien zijn om het aan de praat te krijgen. Met wireless moet je goed opletten qua security.

    Dus zorg dat ssid broadcasting uitstaat, dat je alleen wireless toegang toestaat op basis van mac adres, gebruik wep encrypty etc. etc.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat is eigenlijk de beste manier om je attennes van in te stellen? Richting je xbox richten, of de attennes naar elkaar toe?
     
  10. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :confused: :confused:
    Ojee, dat wordt wat...ik heb geen idee waarover je het hebt...
    Ik denk dat ik maar een kennis langs laat komen. Heeft geen verstand van een Xbox, maar wel van een PC...Ik neem aan dat de Xbox gewoon als een PC gezien moet worden bij de instellingen?
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  12. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Fockin' hell, heb het speelgoed nu al binnen!!
    Die zijn echt lekker vlug!!
    _O_ _O_

    .....en nu maar hopen dat ik het zooitje aan de praat kan krijgen :confused: :confused:
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer in elk geval niet gelijk de security compleet dicht te zetten, laat eerst alles zoveel mogelijk open / aan staan en als je het werkend heb zet je steeds wat extra beveiliging aan.
     
  14. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, vraagje, moet ik mijn internetkabel er eigenlijk uit trekken nu of niet?

    En ze zeggen dat je je set-up information for your specific type of internet connection moet hebben....wat bedoelen ze hier precies mee?
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Modem in router. Router naar pc en draadloos ding van router naar xbox lijkt mij. Maar moeten die attennes nog in bepaalde richting staan? Bijv. voor beter ontvangst.
     
  16. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck, ik kom er niet uit....als ik de instalatie-CD wil gebruiken die erbij zit, geeft ie telkens aan dat ik geen internetverbinding heb....en dat heb ik dus wel.. :'-(
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Typ in je intet balk: 192.168.1.1
    Geef als pass: admin
    Denk dat het daar iets moet zijn. Weet niet precies wat. Volgens mij is 192.168.1.1 Zo kom je namelijk bij de instellingen van de router. Hoop dat ik je iets op weg help.
     
  18. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik al geweest....en heb gewoon alles via het blaadje gedaan....
    ach, ik krijg net te horen dat er een kennis langskomt, en die heeft er wel wat verstand van...ik hoop dat hij me kan helpen... :confused:
     
  19. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg er wel effies voor dat de netwerk settings van netwerk kaartje in je pc op automatisch verkrijgen van ip adres en dns staat. Check dan effies wel ipadres je van je router krijgt.
     
  20. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles werkt nu perfect!! Alleen de Router was effe puzelen, maar de gameadapter was een makkie!!
    Heb even vlug een potje rumble pit gedaan om te testen, en het verliep vlekkeloos!!!
    Na dat gezien te hebben, wil die kennis ook een Xbox met Live!! *) (en Halo2 natuurlijk)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina