1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Start de xbox op zonder CD erin. Druk op B tot je in het hoofdmenu zit (niet het XboxLive dash).
    Settings
    Network settings
    connect
    Y, waardes opschrijven
    A, Waardes opschrijven

    Hier posten :D
     
  2. knikeend

    knikeend Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    okay komen de cijfers:

    1.00.5971.01
    W 0000 - 000B
    X 0000 - F001
    Y 00A8 - 4860
    Z 0000 - 0000
    L 116 ms (167ms) P: 19/25
    MT 1 (0015 - 00F0)
    IC 1 (0015 - 00F0)
    NT 1
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je hebt last van Packet-loss.
    Ik weet niet waar je je router hebt staan, en je xbox; maar je signaal is te zwak. Dit kan komen door muren en dergelijke.
    Probeer de antennes beter te richten, of er een versterkertje tussen te zetten :).
     
  4. knikeend

    knikeend Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan en welke cijfers moeten dan omhoog of omlaag zodat ik kan checken of het verschijven nut heeft. (Xbox staat op mijn kamer, Router/Modem beneden zit in principe alleen het plafond tussen :p )

    Trouwens ik heb hem ook een keer direct op de router aangesloten en ook toen kreeg kon ik geen game spelen maar wel op Xbox Live. Misschien zijn het de settings van de router ofzo
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    de P: waarde.
    Deze is nu 19/25 (er komen 19 van de 25 packetjes aan)
    Dit moet 20/20 20/21 worden :)
     
  6. knikeend

    knikeend Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn p is nu naar 20/21 dus dat is al stukken beter alleen nu krijg ik het bericht No DNS server received from the DCHP or PPoE. met de volgende cijfers

    W 0000 - 000B
    X C000 - 1001
    Y 0000 - 0000
    Z 0000 - 0000
    L 164 ms (166 ms)

    MT 0
    IC 0
    NT 0

    Hij doet dus helemaal niks meer nu dat hele Xbox live niet meer ZUCHT :{
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  7. Junior04

    Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij moet er achter MT, IC, NT een 1 staan in plaats van 0
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het lijkt er op dat je router neit compatible is .... :eek: ... heb je het al eens rechtstreeks geprobeerd?
     
  9. knikeend

    knikeend Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan kom ik zonder problemen op Live zoals soms ook het geval is met mijn WGA maar ook dan kan ik geen quick match spelen op fifa 2005 en topsin. Maar de router zou wel compatible moeten zijn WAG van linksys. En in combinatie met de WGA ben ik ook al online geweest maar het lijkt alsof het per keer weer verschilt of ik kan connecten of niet er lijkt geen logica in te zitten. Nu is het dus het weer het DNS probleem wat me de das om doet (niet slecht met dit weer maar toch :9 )

    Die waardes zijn trouwens ook vaak zat 1 geweest
     
  10. eric182s

    eric182s Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb even een soortgelijke vraag. Computer beneden, xbox boven. Ik heb al een draadloze router ( E-tech WLRT 03 ) ik wil dus draadloos xbox op aansluiten. Nu de vraag, welke adapter(?) moet ik dan hebben, waar kan ik em krijgen, en hoeveel kost het ongeveer?:p

    thnx!
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  12. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zonet men WGA 11b (ja, is mss trager dan de G, maar men sweex routertje is toch ook maar 11b) binnengehad. Op de site en doos staat wel dat je niks moet instellen, maar meestal is een draadloze verbinding toch niet al te simpel. Maar deze keer was het anders: Stekker in de adapter, netwerkkabeltje van de adapter naar de box, en direct zonder problemen of lag 16 player Big Team Battle op HALO 2 :D !
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    We hebben hier al een netwerk.
    Bestaande uit:
    - Linksys Wireless G Broadband Router (WRT54G)
    - Linksys Wireless G USB Network Adapter (op deze pc)
    - Linksys Wireless G Notebook Adapter (op onze laptop)

    Er komt nog een pc aan, maar dat is niet boeiend.
    We hebben dus een netwerk. Nu wil ik mijn Xbox Hier draadloos op aansluiten.
    Dat moet dus met deze?

    Maar in de handleiding op de Linksys pagina staat dat je hem eerst moet configureren met bijgeleverde software :confused:
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Yeps dat kan, maar je kan ook de G versie nemen... Als de rest van je netwerk al op G draait, kan je dit het beste uitbreiden met de G versie ipv de B. Dit is beter voor de snelheid van je netwerk.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    oke, maar dan moet ik wel langer sparen :cool: , en dat zou eigenlijk niet uitmaken, want ik laat mn pc toch niet aanstaan/downloaden als ik ga xboxen :)
     
  16. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar weken geleden een router gekocht namelijk de linksys wrt54g. Geen problemen mee gehad tot nu toe. Maar vandaag heb ik een wga54g gehaald van linksys. Ik dat ding aangesloten op mijn comp. cd erin en de setup gedraait. Alles deed ut goed. Daarna de wga54g aangesloten op mijn xbox doet ie ut niet. Dus ik weer dat ding weer op mijn comp aangeslote en andere instellingen gedaan. Doet ie ut nog nie. Dus ik dat ding weer op mijn comp aangeslote doet de setup van dat apparaat het in een keer niet. Krijg ik de foutmelding dat ie de wga54g niet kan vinden. Hoe komt dit? En moet dat lampje van wireless g op de wga54g ook brande als tie aanstaat?
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik hoop niet dat ik die problemen straks heb. :+


    Ontopic: Ik denk dat ie wel goed is geinstalleerd, maar dat je router zijn MAC-adres ofzo niet accepteert, dus kijk eens naar de beveiligingsinstellingen van je router. Als ie beveiligd is zodat ie alleen maar de MAC's van de computers in het netwerk accepteert, moet je dus ook het MAC van de wga54g invullen, zodat ie hem wel accepteert. Duidelijk?
     
  18. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik kan de setup van de wga54g nu ook niet meer doen, want dan krijg ik een foutmelding dat ie de wga54g nie ken vinde. Hoe kan dit? Ik heb wel de nieuwste firmware gedownload maar nog niks meegedaan, dus het lijkt mij dat dit het niet kan zijn. En je kan toch via de webbrowser ook in de wga54g komen. Dat lukt mij ook niet
     
  19. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat het knopje op de achterkant van de adapter wel op infrastructure? Had het zelfde probleem.
     
  20. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die staat goed. Maar moet het lampje van wireless g constant branden of moet het alleen knipperen als je aan ut spelen bent? En ik heb mijn wga54g opnieuw ingesteld en als ik um dan op mijn xbox aansluit gaat ie tot ip goed en dan bij dns gaat het fout. Dan zegt ie iets over de dns server
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina