1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even bij je pc wat er bij DNS staat en zet dit ook bij je xbox, dan moet het goed gaan.

2. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook al geprobeerd maar geen resultaat

3. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een router, een desktop en 2 laptops. De 2 laptops zijn beide aangesloten op een draadloos router. Hoe sluit ik mijn xbox aan deze router? Aub help want ik ben een naab op dit gebied.
    Deze router gebruik ik: Wireless network ADSL router 54M van Sitecom.
    Mazzols

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan op twee manieren. Je kan een netwerkkabel tussen de router en de Xbox plakken. Maar dan heb je dus weer een kabel door je kamer lopen. Je kan ook een zgn wireless ethernet client aanschaffen; een kastje wat fungeert als wireless adapter voor je Xbox.

Elders in dit draadje staan een aantal wireless clients genoemd. Ik gebruik thuios een Microsoft MN740 en die past mooi bij me Xboxje (omdat er een groen kruisje op staat ;) ) maar je kunt ook goedkopere clients gebruiken zoals de wireless gaming adapter van Linksys.

5. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Belkin draadloze router, die is verbonden met 2 pc's. Mijn xbox staat zo'n 15 meter van de router af en op de zelfde verdieping. Wat is nu de beste oplossing, een netwerk kabel of zo'n vaag kastje?
    BTW, waar kun je die dingen kopen?
    En werkt de Belkin router goed met xbox live?

PS: Het is deze router!

Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  6. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn wga54g eindelijk aan de praat gekregen *)
    Alleen heb ik nu een ander probleem. Als ik een potje team slayer heb gedaan in halo 2 dan zegt ie daarna cannot connect to xbox live :mad: En dan doet internet op mijn computer het ook meteen niet meer. dan moet ik de router resetten en dan doet alles ut weer. Weet iemand wat mijn probleem is want ik word inmiddels gek van het router resetten

7. kimkos

kimkos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier als router de linksys WAG54G en achter de x-box zit de game adapter (WGA54G). Als ik bij network settings kijk bij wireless adapter dan staat er dat deze verbinding heeft met het netwerk maar het wireless-g lampje brand niet.. kijk ik bij status in het menu van de router dan staat er ook dat de game adapter op het netwerk zit. Het rare is nu dat als ik een spel wil spelen er staat dat er geen verbinding is met x-box live! Wie kan mij helpen want ik snap er niet meer van! :confused:

Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  8. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpe?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er is geen beste oplossing ... beide kan ... Je kan die dingen kopen in een computerzaak

10. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik voor de netwerkkabel. Maakt het uit of het een zachte of hard kern is. En moet het RJ45, CAT5 zijn, ja toch?
    En die kabel moet je dan gewoon in je router en je xbox stoppe en de gegevens invoeren op je xbox en werkt ie dan? En moet je bij wireless dan ook iets invullen?

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Gewoon een standaard Cat5 (met RJ-45 stekkertjes ja) voldoet.
    De kabel van de router naar de xbox, xbox op automatisch, en alles zou moeten werken.

12. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt! Ik zal het proberen!
    Maar kun je niet gewoon alle gegevens invoeren en dat bij wireless ook en dat je dan gewoon verbinding hebt, of moet je zo'n kabel of client hebben?

Ik heb deze kabel nodig, van onze plaatselijke pcshop:
    UTP CAT5e Cable 7.5mRJ45-RJ45 Straight. N03 € 9,00
    Is die goed?
    Zo niet, kijk ff op www.v-lite.nl als je een betere kunt vinden!

Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Die kabel is goed.

Gewoon alles op Automatisch ;)

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als je kabelinfo zoekt kun je het beste in de thread over kabels kijken... Duh!

Ik heb pas geleden iemand naar de computerwinkel gestuurd om een wireless patchkabel te kopen... <gnignigni>

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk heeft mijn Xbox problemen met mijn PC als ik tegelijkertijd op internet wil. Als de xbox op live is, dan gaat internet op mijn pc raar doen. (Connectie en connectie weer weg). Zit ik achter de laptop dan heb ik er geen problemen mee.

Ook als ik gewoon op internet zit met de pc, valt soms heel even de connectie weg.

mijn spullen:
    Allen linksys

WGA54G
    WMP54G
    WAP54G

16. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ben misschien een beetje lui. Maar om nu 12 pagina's tekst door te struinen was een beetje veel. ik hoop dus dat iemand mij kan helpen en antwoord heeft op de volgende vraag:

Ik heb nu Planet Comfort ADSL internetverbinding, een speedtouch 510 met 4 utgangen en een goede computer. Ik leg nu als ik op live wil iedere keer een draad van boven naar beneden en die sluit ik aan op mijn speedtouch.
    Maar daar heb ik genoeg van.
    Mijn computer wil ik het liefts ook draadloos aangesloten hebben maar dit is geen must. Maar mijn xbox wil ik met name zo snel mogelijk draadloos aangesloten hebben op internet.

Wat moet ik ervoor aanschaffen, waar kan ik dat en wat kost het.
    Wil liever iets wat gewoon goed werkt en makkelijk aan te sluiten is dan zo goedkoop mogelijk uit zijn.
    Waar moet ik bij opletten bij het aansluiten van apparatuur en is linksys apparatuur wat?
    Samengevat hoop ik dat iemand mij een setje kan aanraden wat ik dan blind kan kopen, aansluiten, klaar en niet allerlei winkels af moet om één en ander te vinden.
    Avast bedankt!

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    een draadloze router en een draadloze bridge... zie deze thread ... op elke pagina kom je dezelfde vraag en atwoord tegen ... je bent dan +/- 100-150 euro's kwijt

linksys is goed .. maar er zijn ook andere goede merken .. zie pejannl

Laatst bewerkt: 30 apr 2005
  18. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik graag wil is een typenummer. en een merk dat het zo doet. Zonder rompslomp alles in huis draadloos.
    Zal morgen misschien wat pagina's gaan lezen. Maar wwie weet kan iemand mij ondertussen aan zijn goede ervaring helpen. Linksys zag er wel heel aardig uit. Moet ik nog letten 802.11b of g op b of g ??

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk ongeveer hetzeldfe probleem als Meteorf25. Sinds ik draadloos internet hebt op mijn pc, is "de" kabel weg. Ik heb in mijn pc met een Draadloze Router van Linksys verbonden en die router zend dan weer naar mijn (linksys) netwerkkaart. Maar aan mijn xbox heb ik niet gedacht. Ik heb een tijdje nog met die kabel lopen klooien als ik op live wou, maar daar heb ik nu ook genoeg van. Bovendien is die kabel onvindbaar :D. Nou heb ik op internet dit gevonden. Maar het is voor mij de vraag of dit goed werkt, want toen ik de kabel in mijn linksys router poort deed kreeg hij nooit verbinding, dus heb ik hem altijd maar direct via mijn modem verbonden. Maar krijg ik met dat dingetje geen firewall gezeur. En als ik dit wel krijg hoe verhelp ik al die dingen?

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Dit werkt perfect wat je hebt uitgezocht.

In je router kun je firewall instellingen wijzigen, dat is geen probleem. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina