1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt !SIC!, nu nog zo'n dingetje vinden... :)
     
  2. batman73

    batman73 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg blij was ik toen ik vanmiddag mijn pakket met mijn

    U.S. Robotics® Wireless Gaming Adapter & Ethernet Bridge (goed bevonden door xbm)

    ontving. Nu ben ik ietje minder blij!!! Ik weet niet hoe ik het aan de praat krijg op mn xbox. Als ik hem op mijn pc aansluit reageert ie meteen en heb ik internet. Als ik hem op mijn xslet aansluit zegt ie dat de ip en de dns shit goed is maar dat ik geen contact kan maken met live !!!!

    Aub help mi plz!!

    greetzz
     
  3. batman73

    batman73 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    @ batman...

    wat kost dat setje...

    heb een 8 mbit verbinding van demon...

    en wil dus wireless gaan . ik heb dan dus een wireless router nodig en een bridge... en voor de pc neem ik aan een wireless lankaartje??

    in dat setje zit dus een router en een bridge? maar ik zie nog iets staan een client... heb ik die nodig voor internet op me pc??
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben een PC bij de Router staan beneden en hierboven wil ik graag op XBC / XLink en vanaf deze PC is de verbinding draadloos. (Adaptertje met antennetje :+) Maar als ik op deze PC op XBC ga dan kan ie mijn Xbox niet vinden..kan iemand mij helpen ?

    /EDIT: Oeps zie net dat ie in een XBL thread staat..:eek:
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En ik heb niet genoeg verstand van XBC om je te helpen.

    In de XBC threads zitten een paar experts :)
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik hem ook gesteld maar er is niemand die erop reageert..:'-( Maargoed deze vraag hoort voor een gedeelte toch ook wel hier, aangezien het allemaal Wireless is. ;)
     
  8. batman73

    batman73 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kostte dit geintje

    wireleesss router + ingebouwde modem 100 euro
    wireless pci kaartje 30
    Wireless internet gaming & internet bridge 26 euro!!!! (pc consument veilde dingen op ebay :D :D :D :D :D)

    In totaaal 160 voor lagvrij internet boven onder en in het midden :D
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus...wat wil je hiermee zeggen ? Ik had een vraag !! :'-(
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hij had et tegen mij:confused:
     
  11. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik dus mijn router en wireless gaming adapter van linksys aardig aan de praat gekeken. Alleen heb ik nog een probleem. 1 of 2 potjes halo 2 gaat goed maar daarna zegt ie van xboxlive not connected. Dan doe ik opnieuw connecten en dan doet ie ut gewoon weer. Maar dan weer na 1 of 2 potjes stopt ie er weer mee. Dan ligt meestal mijn internet eruit en moet ik de router resetten en dan doet alles het weer goed. Weet iemand wat het probleem bij mij is? Ik denk zelf zoiets van packet loss ofzo.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat zijn je waardes?

    Ga naar de troubleshooter, connect (ga uit je live dash --> settings --> network settings ---> connect) en druk dan op y

    noteer je l en p waarde

    druk op a

    wat zijn dan je

    mt nt ic waarde
     
  13. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik al een tijdje de 11mbit gaming adapter van Linksys, maar heb sinds kort een nieuwe Router (SWEEX WIRELESS ADSL MODEM/ROUTER 11G ANNEX A/B). Omdat de vorige router beveiligd werd door middel van MAC filtering was het geen probleem om het ding aan de praat te krijgen. Puur een kwestie van het MAC adres van de Xbox en de Gaming Adapter intikken en klaar.
    Deze router werkt via WEP, en dat is idd makkelijk in te stellen via het setup scherm. Probleem is dat de Xbox het apparaat niet als Wireless adapter ziet, zodat ik in dat menu kan komen. Hoe krijg ik die WEP key in mijn xbox?
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Volgens mij kan dat door de gaming adapter eerst aan te sluiten op de pc. Pin me hier niet op vast, wireless is niet mijn sterkste punt, Mocht het niet helpen wat ik je zegl lees de thread eens door, ik kan me herrinneren hier ooit al eens iets over gelezen te hebben,
     
  15. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd in te stellen via de pc (dat setup programma), en je ziet dat ie dan wel wat doet. Alleen doet ie op de xbox dus nog niets, dus ben ik bang dat dat komt door een instelling in de xbox zelf, waar ik dus niet bij kom.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als je even een paar posts omhoog kijkt, zie je dat Batman73 ongeveer hetzelfde probleem heeft gehad. Mocht hij niet hierop reageren, kun je hem een PM sturen om hem te vragen wat hij heeft gedaan.

    (wish that Pejannl & Fardo were here) :eek:
     
  17. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft (denk ik) een iets ander probleem dan ik... Ik krijg m namelijk wel gewoon aan de praat als ik de WEP key beveiliging uitzet. Maar een onbeveiligd netwerk vind ik ook niet alles...
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Goede firewalls kunnen ook helpen. Ik kan je niet verder helpen, helaas :'-(

    Ik ga maar eens wat meer doorlezen :p, ohja...misschien helpt de zoekfunctie van deze thread wel. Ik zoek ook even
     
  19. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2

    Bedankt voor je hulp! Ik kon nix vinden... lijkt wel of niemand WEP beveiliging gebruikt ;)
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Tip van tipex :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina