1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satanic-Surfer

Satanic-Surfer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    netwerksettings xbox met wirelesss adapter

Ik heb hier wat problemen met het aansluiten van mijn wireless adapter. Ik heb e'm aan mijn pc gehangen en de deel laten uitmaken van mijn bestaande netwerk (SSID), wep ingevoerd en aangegeven dat hij een ip krijgt van m'n router.
    Maar wat moet ik nu op m'n xbox invoeren als gateway, het ip van pc, router of adapter? Mij box krijgt nl. geen ip toegewezen....

2. ZyriXX

ZyriXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar kabel ius zowiezo beter jongen met draadloos valt tie sneller uit

3. master_arnout

master_arnout Nieuwe Gamertag!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag als je voor de xbox 360 een wireless adapter koopt krijg je dan ook een ding dat je in je modem kan pluggen

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee, je moet dan ook een wireless router hebben ... als je ook een windows XP MCE hebt dan raden ze zelfs versie "802.11 A" aan ... de andere versies zijn te traag

ps ... leuke avatar :9 ;)

Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  5. master_arnout

master_arnout Nieuwe Gamertag!

Leuk Bevonden:
    0
    damn:mad: dat gaat dat dus niet door.

thx van jouw site gehaald maar als je bezwaar hebt haal ik hem wel weg._O_

ps goede site trouwens ga zo door

Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  6. Big Papa

Big Papa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Als de xbox 360 uitkomt wil ik graag meteen met de launch beschikken over een werkend xbox live, dus daarom begin ik nu maar al met de voorbereidingen . Ik wil draadloos verbinding maken met de 360, dus geen gekloot met kabels en ik heb deze router: Speedtouch 580 . Van iemand anders heb ik gehoord dat ik wat dingen moet veranderen enzo maar ik zou niet weten wat. Wie wil me helpen alles in orde te krijgen _O_ . Alvast bedankt!!! Ik hoop dat hier me iemand wel kan helpen :) .

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe geen bezwaar ... maar moet je af en toe wel commentaar leveren :9

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als hett nu werkt werkt het straks ook

9. Big Papa

Big Papa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet een mac adres gaan toekennen aan je router (voor een beveiligd netwerk) ... verder hangt het van je router af ... maar 9 van de 10 keer praten we je er wel door heen

11. Big Papa

Big Papa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euh..., never heard of :eek: . Alvast bedankt dat je wil helpen zodat ik het op orde heb bij de release :) . Toffe site heb je trouwens, dat X05 verslag rules_O_

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Komt wel goed ... is allemaal niet zo moeilijk en je xbox 360 heeft een duidelijke hulp menu ...

... hehehehe.. thnx X05 was erg cool

13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snel vraagje, misschien is het al beantwoord maar kon het zo snel niet vinden..

Ik heb al een draadloos netwerk thuis, en als ik nu een X360 aanschaf, hoe ben ik dan het snelst en makkelijkst op Live??

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    voor je xbox 360 een wireless bridge of gaming adapter kopen ... aan je xbox koppellen en dan gaan gamen ...

je kan ook de wireless adapter van microsoft kopen ... die is wel duurder ... maar is al 802.11 A compatible :)

15. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En die game adapters, waar zijn die zoal te koop?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zelfde winkel waar je je router hebt gekocht ... in een computer winkel ... maar niet elk merk heeft er een

17. Big Papa

Big Papa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ff nieuw vraagje. Een vriend van me begon over poorten openen ofzoiets. Wat is dat precies?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Poorten open zetten doe je alleen als je NT IC of MT waardes geen 1 zijn ... als ze alle 3 een waarde 1 hebben hoef je nix te doen... en kan je verbinding eerder verslechterren dan verbeteren ... Poorten openzetten betekend letterijk deuren open maken, omdat deze dicht zijn

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die officiele adapter met elk draadloos netwerk bruikbaar? ik kan mijn router niet vinden op de xbox site..

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja (volgens mij wel), maar je kan ook gewoon een game adapter kopen voor jouw router (deze is vaak goekoper)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina