Heey ik heb een probleem,
Ik heb vandaag een wireless networking adapter gekocht voor mijn xbox 360.
In mijn kamer heb ik staan een computer + ethernetmodem + draadloze router (US Robotics Wireless Turbo acces point & router) In onze huiskamer heeft mijn moeder een laptop, daarop kan ze probleemloos draadloos internetten. Vandaag ff geprobeerd om mijn Xbox 360 te connecten, maar ik kan helaas niet op Xbox Live. Ik heb wel alles op 'Automatic' staan maar ik zie overal 0.0.0.0. staan.. vaag
Bij Network Name (SSID) heb ik al een naam ingevoerd, USR8054 en als WEP key heb ik een code ingevoerd en ik weet zeker dat die goed is want die heb ik ook gebruikt op mijn laptop + PSP, en als ie fout was stond er 'not valid' en kon ik niet doorgaan.
Ik heb al meerdere keren Xbox Support gebeld hoe het moet en ik heb heel veel geprobeerd, ik heb mijn MAC adres veranderd, zonder resultaat, ik moest zelfs van hun mijn gameprofile verwijderen, zonder resultaat.
Als ik op Test Xbox Live druk kan hij gewoon geen verbinding maken, er staat bij Wireless Network 'Not connected' en het lampje van de adapter brandt constant rood.
Wat moet ik doen?
Laatst bewerkt: 24 dec 2005