1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat werkt ik zou eerst kijken of je router wel compitable is, maar dat zal denk ik wel. Het is wel duur maar wel de moeite waard:thumbs: . Als je een grote afstand moet overbruggen zou ik wel grotere antenne kopen die is ong 20 euro.
     
  2. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    als je boven op je kamer wilt xboxen haal je dat bijna niet. Of je wilt beneden met je wireless adapter gamen maar dan kun je beter via ethernet kabel
     
  4. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus dan moet ik zo`n antenne der bij Nemen!
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt
     
  6. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat word dan wel duur:emo: en ja ik weet niet eens of die router het wel gaat doen?:{
     
  7. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem bij de dixons ruilen ik had er ook 1 van de dixons en die was ook compitable maar ik heb hem later geruil omdat er geen mac op kon 8) maar een antenne heb je al vanaf 14,99 bij de dixons. :cool: Maar als die het niet doet kun je hem wel ruilen maar dan moet je wel allees in orginele staat terug brengen:) .. @fardo : het is gelukt met me draadloze netwerk adapter en wirelles router tnx!:):)
     
  8. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ok Dan koop ik die router + een antenne en dan kijken of het werkt:thumbs:
     
  9. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok veel suc6! :cool:
     
  10. Morrow NL

    Morrow NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

    Ik heb een accespoint die staat aangesloten op de modem. Alle computers in het huis hebben zo draadloos internet. Ik heb een wireless adapter gekocht voor de xbox360. Nu heb ziet hij gewoon het thuisnetwerk en hij accepteerd de WEP key ook.

    Als ik de xbox live test laat lopen zegt ie: Not connected.

    Ik begrijp niet wat ik hier mee moet doen. Kan dit liggen aan pppoe settings?

    Ik stel het zeer op prijs als iemand me kan helpen, ik ben al 3 weken hiermee bezig.
    alsvast bedankt..
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien even kijken of de poorten juist worden geforward of je Xbox360 in de DMZ plaatsen, dat helpt ook wel eens denk ik.
     
  12. Morrow NL

    Morrow NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met ''in DMZ plaatsen'' ? ik heb de belangrijkste poorten in mijn modem open gezet.
     
  13. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    De DMZ is een positie waarbij jouw Xbox360 zeg maar direct online staat, onbeschermd dus door een mogelijke firewall van je router, als mensen jouw IP Adres bijvoorbeeld invoeren dan maken ze via het modem gelijk contact met je Xbox360 maar niet alle routers ondersteunen de DMZ.
    Daar moet je dan eerst even naar kijken.
     
  14. Morrow NL

    Morrow NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik gebruik geen router.. alleen een modem en een acces point
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Een Access Point is een vaak gelijk een router:), een router dan voor Wireless Netwerken wanneer direct aangesloten op je modem dan en meerdere pc's aan elkaar verbindt voor het internet e.d. :).

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78546 <-- daar staan een aantal zeer goede tips die je mogelijk verder kunnen helpen. Waaronder dus de poorten die je voor de zekerheid nog een keer langs moet gaan.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  16. Morrow NL

    Morrow NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hier echt slecht in :mad:, bedankt in iedergeval. ik ga even kijken.
     
  17. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een oplossing voor de error code 8000-0011?
     
  18. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij thuis loopt het draad dwars door de huiskamer als ik op xbox live zit, dat is nogal lastig. Nu zag ik bij de dixons dit apperaat: ALECTO HomePlug Single 14 Mbps netwerkadapter. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Het is internet via het stopcontact ofzo. Hij kost 45 euro bij dixons, maar moet je er dan 2 hebben?? 1 om hem aantesluiten en 1 om het het internet uit het stopcontact te halen?? Of zit er iets bij om het aantesluiten?
    Misschien weet iemand dit?? Bvd.
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Yup je hebt 2 van die kastjes nodig plus natuurlijk een draad van je router naar het stopcontact en van dat andere stopcontact naar je Xbox360 oftewel het blijft met een draadje.
    Persoonlijk zou ik gaan voor een Wireless Access Point, hogere snelheden en in principe tegenwoordig bijna overal in het huis een goed bereik, de nieuwste kastjes hebben al 200m bereik wat meer dan genoeg is.
     
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt een draadloze insteekkaart in een computer? zit nu met mijn router op live draadloos maar wil ik met mijn pc draadloos, kzou alleen niet weten wat ik moet kopen en hoe ik het aan moet sluiten..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina