1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drogba

    Drogba Guest

    Ik heb een vraag, ik wil met Live verbinden met een Wireless Adapter omdat een kabeltje trekken onmogelijk is. Mijn router heeft alleen een 'g'. Nou heb ik begrepen dat de adapter alleen maar routers accepteert die 'a' én 'g' hebben.

    Ik hoor later dat de adapter 'a' of 'g' zoekt, kan ik dus met mijn asus router die alleen maar 'g', 802.11g heeft gewoon verbinden met de Wireless Adapter?

    Niemand weet dit?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Linksys router staat normaal altijd op mixed , maar heb hem eventjes op G-only gezet.
    De Wireless Adapter werkt hier zonder problemen.
     
  3. Gewwit

    Gewwit Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal de "Wireless Acces point WL-330G" ook werken icm. xbox 360.
     
  4. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb draadloosnetwerk adapter van MS heb hem nu aangesloten op me xbox360 heb alleen 1 probleem ik heb alle gegevens ingevoerd van netwerk hij herkent ook me netwerk en logt er ook op in alleen elke x als ik dan mijn test doe voor me xbox live verbinding krijg ik een failed op IP Address dan zegt ie :

    your console was unable to negotaite a lease with your dhcp server. make sure that addresses are avaible on your server. ik heb hem gewoon op automatic ip adress en zo staan Error status rapport
    w:0000-0021
    x: 4000-1001
    Y en z: 0000-0000

    Ook heb ik geprobeerd manual alles zelf in te stellen dan krijg ik ook failed bij Ip address dan staat er your gateway did not respawn to a network request Error status rapport
    w:0000-0021
    x: 8001-1005
    Y en z:0000-0000
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Is die wireless adapter van microsoft ook te gebruiken op een wired router of alleen op een wireless?

    Ben er niet zo in thuis, vandaar.

    Wij hebben thuis ook de Wifi dongle van Nintendo, maar vanaf mijn kamer heb ik geen bereik met mijn DS ivm de afstand. Of is de wifi dongle niet vergelijkbaar met de wireless adapter?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alleen met een wireless

    wifi dongle is bvergelijkbaar (maar kan minder sterk zijn qua kracht)
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De ontvangst/zend sterkte van de Wifi dongle (Nintendo) is behoorlijk slecht.
    1 muur tussen de Dongle en de DS en het signaal valt meteen weg.

    Gebruik zelf een Linksys WRT54G wired/wireless router.
    De Router staat beneden maar kan op zolder zonder problemen online-gamen met de DS.
     
  8. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand me nog helpe met mijn post ? :)
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Toevalig MAC-beveiliging actief op de router ???
     
  10. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    nee zit er niet op denk ik alleen wep code en die heb ik goed ingevuld

    ik heb alleen modem das tog zelfde ?
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je geen ip-adres van de draadloze router krijgt , dan zijn dit een paar opties.

    1. MAC-beveiliging.
    2. IP-Blokkering ( Router mag IP-adressen aanmaken ).
    3. Verkeerde WEP, WPA beveiliging.
    4. Wireless Network Mode ( A-only , G-only , Mixed ) staat niet goed.
    5. Wireless Network Name (SSID) is niet goed.

    Van een afstand is het heel moeilijk te zien wat er nu verkkerd bij jouw gaat.
     
  12. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    welke stappen kan ik nu het beste doen dan om na te gaan wat fout zit.

    SSiD is zo ie zo goed en me wep code ook want hij herkent en logt wel in op mijn netwerk

    maar ik alle gegevens goed ingevoerd en dan blijft ie zegge gateway isn't respawnding enig idee daarover
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  13. Tollie90

    Tollie90 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem met Draadlozen verbinding

    hallo

    Ik heb een probleem met me draadloze verbinding, en krijg het niet opgelost.
    Het probleem is dat de verbinding continu aan/uit gaat (groen lampje/ rood lampje) en steeds ongeveer 1 seconde verbinding/ 1 seconde geen verbinding.

    ik gebruik een speedtouch thompson 580 draadloze router en een wireless bridge

    weet iemand misschien hoe dit te verhelpen?
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    Ik wil dus exact hetzelfde weten.
    Ik vond verder wel DIT. Z'n jongere broertje. Het is een B/G adapter en ik meen dat de 330G dat ook is. Het zou dus moeten werken. Maar ik vind 80 pleuro dus wel errug veel om het er op te gokken. En ik vind dus nergens de specificatie "Compatibel met dual-band 5 GHz en 2.4 GHz draadloos A/B/G-thuisnetwerk" terug op het app. of op de site....

    Heeft iemand ervaring met AP icm XBOX 360??
     
  15. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe de DNS in elkaar zit?
    Krijg het maar niet voor elkaar om die te laten werken...
     
  16. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaringen met het online spelen en het streamen van 720P films? Gaat dit vloeiend en zonder enige vorm van hapering?

    Gebruik een speedtouch thomson 716.
     
  17. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    NIET doen!! ik heb draadloos internet gehad en het zuigt KONT aan alle kanten!
    Het bleef maar uitvallen en haperen, de verbinding liep niet lekker, veel lag:confused:
    het schijnt dat een xboxgame zoveel vraagt van je internet verbinding dat ie het draadloos niet aankan..
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    720P Streamen gaat niet via wireless .. althans niet met jouw router .. je kan dit het beste via bedraad streamen
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je niet gewoon een baggerrouter? :+
     
  20. glennvandenbroek

    glennvandenbroek Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelde probleem als tim15. Ik heb een Xbox 360 wireless adapter gekocht. Hiermee kan ik ook gewoon inloggen op mijn draadloze netwerk thuis. Bij het verbinding maken met Xbox Live geeft hij alleen aan: IP FAILED !

    IK maak gebruik van een Sagem Livebox van Orange. Ik heb al geprobeerd handmatig een IP adres op te geven, maar ook dit mag niet baten.

    Hoe kan ik dit oplossen. Het schijnt dat de Livebox van Orange hier moeite mee heeft, maar een goede oplossing heb ik nog niet kunnen vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina