1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als enu al bedraad bent aangesloten .. koop dan alone in the dark

2. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik op de tweede verdieping geen ethernet aansluiting. Maar stel dat ik met een draad ga werken zal die doorheen mijn living, op de trap op richting mijn kamer moeten. Ik ben toch vrijwel zeker om de Wireless Network Adapter aan te kopen maar moet nog wel wat inlichtingen nodig hebben. Ik heb toch al een aantal video's gezien op Youtube. Maar hoe zit het met die problemen rond dat rode lampje dat ik leesde een paar pagina's terug. Zijn daar al oplossingen voor?

Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    rode lampje is dat je netwerk beveilig is en dat je nog geenwachtwoord in je xbox hebt ingevoerd

4. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    En jawel hoor. Vandaag aangekocht, rood lampje, gebeld naar Microsoft om te vragen wat ik moest doen. Ik heb hem dan moeten terugdragen, maar daar vertelden ze me dat ze eentje hebben getest in de winkel en hij hetzelfde probleem hadden. Zonder de klachten bijgerekend die ze in de winkel al hadden... Opnieuw eens gebeld naar Microsoft en het probleem opnieuw uitgelegd. Het heeft me toch een half uur gekost eer we afgerond waren. Ik krijg nu een Wireless Network Adapter van Microsoft. Kost me 15 werkdagen voor hij aankomt. Ik hoop dat ik 11 juli blij kan zijn met mijn nieuwe gadget :)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    knipperend rood lampje of een continu rood lampje?

6. Avioto

Avioto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp doen alle nieuwe adapters het niet en moet iedereen maar naar Microsoft bellen?|:-

Ik krijg nu wel spijt dat ik een 360 heb gekocht zeg=(

7. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Continu rood lampje. De winkel kende het probleem al, en zij hadden eerder Microsoft al gecontacteerd. Alle Wireless Network Adapters hadden dezelfde probleem. De Wireless Network Adapters met de letters S8 (zoiets) hadden die fout. Ik vraag me eigenlijk af of Microsoft wel veilig zijn Gadgets en Hardware in de winkel kan brengen. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb.

8. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een xbox 360 wireless adapter van Microsoft zelf. Alleen nu heb ik het probleem dat ik heel erg vaak lag heb. Soms weer niet en soms weer wel. Meestal word ik dan uit de game gekicked met de error : Transmission error. Ik heb verder een top verbinding, een download snelheid van ongeveer 2mb/s dus daar kan het niet aan liggen denk ik. Er staan nu 5 computers in verbinding met de router including de xbox zelf. Heeft iemand enig idee hoe ik van deze lag af kan komen?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je xbox dichter bij de router neer zetten of bedraad gaan spelen..het helpt ook als de computers uit staan (niet aan het downloaden zijn als jij aan het gamen bent).. wil je zonder lag spelen.. zorg dan dat andere computer zo weinig mogelijk bandbreedte gebruiken

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het is toch van de pot gerukt dat die wireless adapter zo duur is :eek: Gewoon friggin 80 euro voor zo'n klotestickje.

Ik wilde, nu ik eindelijke en wireless router heb, online gaan met de Xbox, maar nu ik dit zie betwijfel ik het eigenlijk.

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
    Hallo mensen,

kan ik in me xbox een wachtwoord instellen zodat ik me router wel beveiligd kan houden zodat niet iedereen op me draadloze netwerk komt? zoja ? kunnen er dan 2 xboxen op het draadloze netwerk?

Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Watte? Je moet op je router juist een wachtwoord instellen en een beveiliging (WEP, WPA, WPA2). Hiervoor kan je het beste de handleiding van je router raadplegen waar uitgelegd staat hoe je dit doet.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
    @modder-eter: bedankt voor de info ben nogal nieuw op dit gebiedO-)

14. undeadghost

undeadghost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laast een wireless network adapter aangeschaft en ik kan hem maar nie connecte
    er staat:
    Wireless test status: tour xbox 360 wireless networkingadapter cannot authenticate on your wireless network. Verify that your wireless security settings are correct

maar ik heb mijn web key al juist ingevoerd, dus ik snap het probleem niet
    hopelijk kan iemand mij helpen

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Momenteel is mijn situatie als volgt:

- mijn pc is rechtstreeks op mijn modem, die beneden staat, aangesloten
    - op mijn kamer heb ik een xbox 360 staan, als ik daarmee online wil moet ik
    in mijn modem een kabel omwisselen om de xbox rechtstreeks op de modem
    aan te sluiten.

Omdat dit nogal omslachtig is, en ik ook nog een wii heb waar ik ook online mee wil, zit ik te denken aan een draadloze router.

Is het dan mogelijk dat de pc via een kabel met de modem verbonden blijft en de xbox en wii draadloos?

En welke router raden jullie aan?

Alvast bedankt voor de hulp!

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    persoonlijk zou ik zowel de xbox als de wii bedraad aansluiten, maar ja dat kan

17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dus alle 3 (pc, xbox, wii) bedraad vanaf een router? En welke router voldoet dan? In het verleden heb ik namelijk ook deze situatie gehad,ik gebruikte toen deze router: http://www.routershop.nl/products/b...2-broadband-xdsl-cable-router-w-4p-switch.htm), maar toen werd bij de xbox regelmatig de verbinding verbroken. Kan natuurlijk ook aan de router hebben gelegen..

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Een linksys, belkin, etc. dus een wat bekender merk. Je kan gewoon 1 kabel naar boven trekken en daar je router plaatsen. Ben je van plan straks ook een laptop te kopen.. koop dan een draadloze router met switch ... Wederom een van Linksys of Belkin (+/- 60-70 euro) dan weet je dat je een goed merk hebt gekocht

19. cowlonia

cowlonia Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gebeld en ja je moet nooit zeggen dat je een router hebt en wat zeg ik dat ik een router heb:lol: mrjah zeggwe ze natuurlijk weer dat het daaraan ligt. mr ik denk namelijk van niet want had mijn draadloze adapter uitgeleend en die had precies hetzelfde probleem dat het rode lichtje blijft branden en je netwerk niet gevonden kan worden .

20. cowlonia

cowlonia Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tog nog een vraagje :)
    wij hebben thuis de router beneden staan want we hebben nog al een netwerk :p maar kan je van de router ook een kabel trekken en dan omvormen naar 2 uitgangen want weet niet of het bestaat mr zou wel handig zijn anders moetik 2 kabels trekke ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina