ik wil hem zo graag. Maar goed nog 1 weekje. En wouter waarom vraag je het jeroen van de pu niet ff die heeft hem vast ook wel anders vraag ik het wel ff voor jou
*offtopic* Die Jeroen van PU heeft mij niet geaccepteerd als vriendje zijn Dus heb ik Boris maar gecanceled... *offtopic* @WouteR: Kan je niet misschien wat plaatjes schieten en dat hier posten? Hebben we al wat ideetjes voor het Live gedeelte. Het blijkt dat deze game op 31 oktober in de winkels moet liggen, ik hoop natuurlijk eerder... Dus idd zoals jullie al zeggen: WIE 'm ziet moet het gelijk ff melden hier
Als iedereen die ook beschikt over zo'n leuk reviewkopietje mij nu eens mailt; wouter@xbw.nl - Kunnen we eens wat afspreken.
Wij als normale consumenten kunnen er onmogelijk aankomen totdat het pas uit is. Maar lijkt me ruig om is tegen je te gaan racen WouteR
Als we de game op de release datum allemaal hebben, dan gewoon ff tegen elkaar racen online. Kunnen meteen kijken of wouter in een raceauto net zo snel is als op een motor
Helaas. Heb hem heel even gespeeld in Time Trial paar dagen geleden maar ik kan de feel van DTM nog steeds niet echt respecteren. Ik zal eens kijken hoe ik me kan meten met die DTM Competitie jongens qua tijden, maar DTM heeft niet dat lekker precieze en toch soepele van MotoGP Vandaar dat ik me niet heel erg succesvol acht
Ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd in wie er uberhaupt DTM Race Driver LIVE gaat kopen? Had het idee dat er nog niet enorm veel animo voor was...
Ik ga hem zeker niet kopen, ik vind DTM de grootste miskoop die ik dit jaar gedaan heb, de besturing is Kwalitatief Uitermate Terleurstellend, van alle Race spelen die ik heb (PGR, RSC, RE, CM3, CM4, MM3 en SG200) heeft deze de slechtste besturing, er is ook niets in te stellen kwa gevoeligheid zoals dv. de Deadzone en het bereik, waardoor je met miniscule bewegingen van je stick of controller de auto op de baan moet zien te houden. Ik hoop dat Codemasters de besturing van DTM Racer 2 weer maakt zoals de TOCA series op de PC.
Ja...nou ik haal hem dus in iedergeval ook. Vind het alleen jammer dat er zo veel goede spellen uitkomen deze tijd en dat dan veel mensen toch DTM Race Driver Live laten liggen denk ik. Maar ja...meer ruimte voor de die-hards dan
Ik ga hem ook zeker halen. Als wij hem hierzo dan allemaal gaan we lekker met zijn allen tegen elkaar racen.
Gaan de auto's ook stuk met botsingen? Straks wilt iedereen natuurlijk als eerste door de bocht Met MotoGP2 was het al onmogelijk terwijl ze zo smal zijn.. dus met auto's helemaal Zie je dan ook de onderdelen eraf vliegen en dergelijk? WouteR heeft deze game al dus hij weet het vast wel
Wouter heeft het spel al wel maar als je inderdaad het topic had doorgelezen dan had je geweten dat ik het nog niet online heb kunnen spelen maar ja auto's gaan wel kapot.
Ja, oke maar een nieuwe dag kan ook betekenen dat het wel kan doordat meerderen 'm al hebben zoals jou...
Als ik hem misschien in Deventer spot ( heb fifa 2004 ook al eerste op het forum gezien voor ps2 dus waarom niet met dtm met xbox ) meld ik het meteen en neem ik hem natuurlijk meteen mee
jaja... ik gaat hem ook kopen, ff kijken want misschien heb ik hem dinsdag al... tenminste, als hij binnenkomt bij de bart smit. Maar ik gaat hem dus ook zkers halen. Vond het jmmr dat ik hem niet eerder gekocht had en toen ik hem wou kopen kwam dat bericht dat hij Live zou ondersteunen, dus dacht van, ik wacht nog wel ff... maar mij zie je strax dus ook lkkr live racen