1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] DTM Race Driver & LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 21 okt 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist dus een dikke 5 kwartier gespeeld. Met zijn tweeen, dus nog niet echt 'full blown racin'. Mjah mjah. Het straalt geen perfectie uit, maar is aan de andere kant ook niet dermate slecht dat ik het niet meer aan durf te raken.

    Morgen een ietwat uitgebreider postje over de eerste bevindingen
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jah ik wou zeggen want hoezo durf je het niet meer aan te raken en uit jou verhaaltje op te maken is het niet echt leuk online.
     
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik ga morgen na college ff in de winkels kijken en ook al navragen over dit spel. Als hun van niets weten zie ik het ook somber in. Maar mocht een van de winkels het al hebben koop ik 'm gelijk al ligt ie nog achter en dan meld ik het wel.
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Iemand hem al gezien?? Ik heb trouwens net wel Crimson Skies gezien in de winkel.
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Net bij FRS en Dixons geweest maar niets te bespeuren over dit... denk toch nog dat ie op de 7e uitkomt tegelijk met topspin omdat op play.com dit spel al op de 7e staat en bij dimplus.nl is de prijs nog niet eens bekend maar staat ie er wel voor morgen.

    Lekker onduidelijk dus. :confused:
     
  6. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer ff een ronde gedaan, kwam alleen de non-live versie tegen (zelfs met varierende prijzen 29,99 / 69,95). Dus we wachten maar weer af zoals gewoonlijk....
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2


    :eek: :mad:

    Leuk dat er veel mensen op wachten, kunnen er tenminste nog races onder de NL'ers worden gehouden :p.
     
  8. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet ook 6 November he :'-(
    Dan komen er vier topspellen voor mij uit in bijna twee dagen:

    - Rainbow Six 3
    - XIII
    - Top Spin
    - en dan ook weer DTM

    Zit ook niet mee ook...|:-
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dom dat de "oude" versie gewoon bij de ene 29 euro kost en bij andere 69. Dan ben je mooi gen**id als je die dure koopt als leekzijnde...

    Ik heb nog op codemasters site gekeken maar staat niet meer info op dan dat het gewoon eind oktober uit moet komen. Dus ja... mijn conclusie is toch dan, dat het morgen moet komen...
    Morgen maar weer wat winkels af en afbellen.

    Mocht een van jullie het spel hebben gespot, meldt het hier, dan gaat het leger erheen om de games te halen :9
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb hem ook nog niet gezien. Ben nog wel ff naar dixons en free record shop geweest en die zeiden bijde morgen dus we zullen zien.
     
  11. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel Breda door gewandeld maar heb hem niet gezien.
    Heb het ook ff gevraagd bij GameSquare in Breda en daar zei een kerel dat ie pas 7 November binnekomt.
    Maar ja ik hoop natuurlijk ook nog steeds op morgen, maar ik heb er helaas weinig vertrouwen in.
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hoezo zegt iedereen nou eens 7 november. Hij komt morgen en dat staat ook op de site van codemasters dus let hope so _O_

    En WouteR waar blijft je post over DTM op live en hoe ie speelt?

    Maar als ie 7 november uit komt weet ik niet zeker of ik hem nog ga halen denk het nog wel hoor maar omdat dan ook top spin al uit komt.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2003
  13. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    hij speelt net zoals zijn offline tegenhanger, dus veel nieuws is er op dat vlak niet te melden.

    De Live ondersteuning is op het eerste zicht iig vrij karig (voor zover we dat met 2 konden zien uiteraard), zowel qua gebruiksvriendelijkheid op het vlak van opties en dergelijke meer, maar bvb ook geen scoreboards ofzo (wat nu niet perse negatief is uiteraard, het kan het gamen zelfs aangenamer maken zonder het constante time triallen!)

    We hadden beide onze bedenkingen bij het spel, er is niets ingebouwd tegen stoorzendenrs die achterwaarts rijden, het erg gevoelige crashsysteem (bij een tik van de baan vliegfen soms) kan ook verkeerd aflopen als er niet netjes geraced wordt en dergelijke meer...het blijft afwachten tot we het kunnen testen met meerderen
     
  14. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie 7 November komt weet ik ook niet of ik hem ga halen hoor.
    Het gaat mij alleen om de Live optie want de echte versie heb ik al en als ie dan toch tegenvalt op live vind ik dat weggegooid geld.
    Dus ik koop toch eerst ook nog XIII,Rainbow6 3 en Top Spin en dan kijk ik daarna wel of ik DTM nog haal.
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jah ik ga vanmiddag kijken bij de dixons en free record shop. Als ze hem hebben ga ik hem halen maar ik zit met hetzelfde als jou Quas ik heb ook de echte versie zonder live al dus we zullen zien.
     
  16. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Jongens,

    Stop maar met zoeken deze week.

    Heb net een mailtje terug van Dimension Plus en daarin vertellen ze dat de release 1 week is verplaatst. Dus naar 7 a 8 November.
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dit is echt zo kut dat hij vandaag neit uit komt. Volgende week ook al Top Spin en dat gaat denk ik ten koste van DTM dus kweet niet wat ik nu ga doen. Waarschijnlijk wel gewoon allebei omdat ze beide erg gaaf zijn.
     
  18. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk dat ik hem ff laat liggen.
    Krijg 6/7 November Top Spin en Rainbow Six 3.
    En dan 14 November Mario Kart en dan misschien XIII.
    Dus tjaaa dat is al veel geld, dus ik weet dan niet of ik hem koop.
     
  19. vassilli

    vassilli Guest

    Deze moet ik hebben. Ik zoek gulle mensen die wat geld kwijt kunnen;)
     
  20. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    ook in Belgie is hij een weekje uitgesteld naar eind volgende week, heb zonet even wat rondgebeld
     

Deel Deze Pagina