Vandaag voor het eerst met anderen gespeeld. Er waren drie Fransen en 1 Brit online. Nog steeds vind ik het 'niet heel erg bijzonder'. Het is zeker geen slecht spel, maar brengt niks nieuws. Daarbij is het besturen van de auto's in mijn ogen ook niet dermate 'precies' dat je er enorm mooie gevechten mee krijgt, hoewel het uitremmen vana nderen wel leuk is en ook tricky, je wil niet dat je remmen blokkeren namelijk.
Al met wat langzamere auto's (bijvoorbeeld de TOCA's) gereden? Slipstreamen zou hier toch wel voor close-racen moeten zorgen.
Juist met die auto's is het leuk ja. Die hebben lekker grip zodat die domme Fransen niet bij elke bocht eruitvlogen en er nog enigszins 'close racing' was te bespeuren
Ben vandaag ook een paar winkels langs geweest, maar nog steeds nix gezien. Laten we hopen dat ie er morgen wel ligt. Als iemand hem heeft, zeg dan ff waar je hem gehaald hebt..... Kan namelijk niet wachten zoals zovelen... edit: typo Edit 2: Ben vandaag (vrijdag) weer de shops afgeweest en weer geen dtm. Wordt er een beetje ziek van, iedere X dat schuiven van de release dates, bah....
Volgens play komt ie volgende week: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=141841 heb tevens dimplus gebeld, volgens hun ook volgende week....
Het ding blijft maar uitgesteld worden joh Nu zag ik online alleen maar Fransen, iets dat ik óók al vreemd vond...
Nu snap ik het helemaal niet meer. Eerst was het : eind oktober. Rond eind oktober opeens: 7 November Is het weer 7 November... is het opeens weer verschoven?! Snappen ze bij Codemasters niet dat straks ook PGR2 uitkomt? Iedereen gaat dan natuurlijk PGR2 kopen ipv DTM. Ik vraag me wel af wat de rede hiervoor is, want op DIT moment komt er ff geen racespel uit dus was perfect als ie nu was uitgekomen. Dadelijk krijg je ook SEGA GT online en pgr2 dus zoals ik al zei. @WouteR: Hoe kan dat nou weer dat je alleen maar Franssen online zag? Is ie daar wel te koop ofzo? Kan je misschien niet vragen als je met DTM online bent hoe ze eraan komen?
Tja ik snap het zelf ook niet, het spel is allang af (de fransen spelen hem al). Wat is dan de reden dat ie 2 maal uitgesteld word zonder reden. Is het nou zo moeilijk om een releasedate te halen???
Kennelijk distributie problemen. Codemasters geeft nu zelf ook aan dat de release 14 november is. Echter antwoorden ze niet op verdere vragen... :{