1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] E3-2003 (discussie)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dmatri, 13 mei 2003.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    OK ik heb ff een vraagje, mijn verbinding is rete traag, maar ik wil de halo 2 trailer downloaden. alleen welke is de goede, want ik ken kiezen uit 5 verschillende of zo, en ze zijn allemaal ook een andere grootte :confused: . Ben nu die van 39.5 mb aan het downloaden. THNX

Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja die ene is goed.

waarom is die centrale thread verdwenen met alle E3 info?? die was relaxt

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg de trailer van fable daar niet gevonden. en waarom staat ie ook niet op de frontpage dan?

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    omdat het een gamespot filmpje is...

en die ene thread is weg??

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij's zoek :'-( ik hoop dat fardo em terug kan halen en em weer een mooi plekje geeft

6. ITNL

ITNL Guest

fable my aars, halo2 word DE topperrrrr van de xbox

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: if you say so...;)

Ik denk, en hoop, dat we niet 1 super topper krijgen, want wat ik tot nu toe heb gezien ziet er (bijna) allemaal wel zeeer goed uit hoor....(PGR2 was om je vingers bij af te likken)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb .. word best leuk ;)

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heerlijk veel info, goede games, mooie aankondigingen. Billy boy maakt het leven weer leuk!

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Hmz, zouden we niet een E3 MEDIA Trhead kunnen maken? of is die er al en heb ik die gemist, want heel veel mensen kunnen óf de filmpjes neit vinden óf niet downloaden.. en pff.. ik ook, en ik zit op gamespot/gamespy/xbw/xbwforum en ign tegelijk te zoeken....

/edit: heb al wat hulp gevonden, maar o.a. meer mirrors en een duidelijke plek blijf ik fijn vinden..

Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    *snik* heb de trailer nog niet gesjien....crasht telkens bij het downloaden

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Vond Rare een beetje tegenvallen vooral met ghost en nog wat weet de naam niet meer. Ik hoorde zelfs een gast boe roepen na het einde van de trailer, dat voorspelt niets goeds.

14. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man dit wordt dagen lang rondhangen op de website en trailers, screenshots enz. bekijken. Maar ja mij hoor je niet klagen.
    HALO 2, Fable, PGR 2, Amped 2 genoeg games voor dit jaar. Echt prachtig zoals de E3 dit jaar geworden is. Zo groot, zoveel games, zoveel nieuws niet normaal. Volgens mij is dit de beste E3 ooit.

15. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doen die filmpies dus niet, alleen die van halo2 (ow ik heb geluk!). En echt ik heb gewoon mee liggen klappen op het einde gruwelijk. Maar wie heeft daar liggen filmen eigelijk? En waar is die E3 beurs?

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    een pers iemand, iemand van een website, enz... allerlei verschillende mensen denk ik... De e3 is en Los Angeles.

17. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    maar wat vonden jullie van rare eigenlijk.

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    pfff.... die games intereseren me niet echt, ze moeten met perfect drak komen!

19. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    damn filmpje van fable is wel cool alleen veranderd het begin elke keer eerst zeiden ze dat het verhaal begon dat zijn ouders waren vermoord toen hij thuis kwam en toen op wraak zinde, en nu is het weer het verhaal dat zijn hele dorp is afgefikt, en eerst was het ook een keer dat hij en zijn hond alleen waren achter gebleven maar die hond zal er wel niet bij zitten.

20. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo, Halo 2 gaat echt roelen_O_ wat een vet filmpje zeg!! De rest heb ik nog niet gezien, ik zal ze ff gaan downen....

Deel Deze Pagina